4 szybkie pytania o podnoszenie kabiny:
1) Przy podnoszeniu kabina ma po prostu przeważyć i "polecieć na pysk", czy powinna jeszcze zaskoczyć jakaś blokada (albo muszę ją zablokować ręcznie), czy wystarczy samo przeważenie?
2) po opuszczeniu kabiny trzeba coś blokować, czy tylko opuścić do zera i włożyć zawleczkę przy pompce?
3) jak skasować kontrolkę podniesionej kabiny w starym Atego?
4) Dżwięki przy podnoszeniu jakby ktoś walił 5 kilowym młotem w kabinę chyba nie są normalne? Silownik pada i zaczyna przepuszczać?
1) Przy podnoszeniu kabina ma po prostu przeważyć i "polecieć na pysk", czy powinna jeszcze zaskoczyć jakaś blokada (albo muszę ją zablokować ręcznie), czy wystarczy samo przeważenie?
2) po opuszczeniu kabiny trzeba coś blokować, czy tylko opuścić do zera i włożyć zawleczkę przy pompce?
tak kabina ma się przeważyc do końca,wtedy mamy pewność że na nas nie spadnie,nic nie trzeba blokować
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę