Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lut 2011, 11:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2007, 13:12
Posty: 135
GG: 0
Samochód: Volvo FH 460
Lokalizacja: Tczew

4 szybkie pytania o podnoszenie kabiny:
1) Przy podnoszeniu kabina ma po prostu przeważyć i "polecieć na pysk", czy powinna jeszcze zaskoczyć jakaś blokada (albo muszę ją zablokować ręcznie), czy wystarczy samo przeważenie?
2) po opuszczeniu kabiny trzeba coś blokować, czy tylko opuścić do zera i włożyć zawleczkę przy pompce?
3) jak skasować kontrolkę podniesionej kabiny w starym Atego?
4) Dżwięki przy podnoszeniu jakby ktoś walił 5 kilowym młotem w kabinę chyba nie są normalne? Silownik pada i zaczyna przepuszczać?


Post Wysłano: 18 lut 2011, 15:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 kwie 2010, 15:03
Posty: 22
GG: 1849875
Samochód: MB 1317
Lokalizacja: SKL/Częstochowa

Cytuj:
1) Przy podnoszeniu kabina ma po prostu przeważyć i "polecieć na pysk", czy powinna jeszcze zaskoczyć jakaś blokada (albo muszę ją zablokować ręcznie), czy wystarczy samo przeważenie?
2) po opuszczeniu kabiny trzeba coś blokować, czy tylko opuścić do zera i włożyć zawleczkę przy pompce?
tak kabina ma się przeważyc do końca,wtedy mamy pewność że na nas nie spadnie,nic nie trzeba blokować


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: