Cytuj:
nie, no z 9 porównywać to przesada, d20 ma normalny zakres obrotów jak 12-13 litrowe silniki - jeździ się tym całkowicie normalnie.
Bajzel, ale z analogowym tacho to e4 chyba nie było ... To przecież jeszcze pewnie licznik miałeś ten starszy? Albo coś zakombinowane w dacie 1 rej żeby analog mógł być
Były Euro 4 (niektóre miały osłonę tłumika, z dumnym napisem MAN PM-KAT Filter), które były wypuszczone przed 1 maja 2006 i miały analoga oraz nowe zegary i kierownicę. Przy odrobinie szczęścia, można takie auto spotkać. Żeby nie być gołosłownym -
https://archiwum.allegro.pl/oferta/man- ... 93847.html
Jeżeli chodzi o auto, do jazdy "koło komina" - jeśli nie będzie zbyt dużo na ViaTollu jeździło, to prywatnie nie zastanawiałbym się i kupił poczciwego D28. Nie wiem, pod co planujesz go zabudować, ale pod wywrotkę (taki jest używany u nas, 6x4), lepszy wybór, aniżeli D20 - przynajmniej bardziej niezawodny, aniżeli wspomniany, 10,5 litrowy następca.