[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
pilot od regulacji poduszek - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 07 paź 2010, 16:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2010, 16:10
Posty: 9
GG: 0

witam
jak w temacie moze ktos pomoze jak wyglada ten pilocik i do czego sluza poszegolne przyciski bylbym niezmiernie wdzieczny pozdr :D


Ostatnio zmieniony 07 paź 2010, 18:14 przez Evil, łącznie zmieniany 1 raz.
Tutaj jest bardziej odpowieni dział dla tego niż "Prawo jazdy"


Post Wysłano: 07 paź 2010, 17:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2010, 23:07
Posty: 213
GG: 0
Lokalizacja: Radom

Miałem chyba gdzieś zdjęcie, ale nie moge znaleźć. Zresztą jak go zobaczysz to na pewno sobie poradzisz...obsługa jest bardzo prosta.

_________________
B - 03.11.2008r.
C - 13.05.2010r.
CE - 07.07.2010r.
D - 04.04.2012r.
DE - 04.04.2013r.
KW - 23.11.2010r.
Karta kierowcy - 26.10.2010r.


Post Wysłano: 07 paź 2010, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2010, 16:10
Posty: 9
GG: 0

No spoko mam nadzieje ze zaczaje hehe ale podnosze jak ktoś coś ma to niech wrzuca dzięki


Post Wysłano: 08 paź 2010, 10:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

Obrazek


Post Wysłano: 08 paź 2010, 12:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2010, 16:10
Posty: 9
GG: 0

bartosz dzieki bardzo dalbys rade opisac po krotce np co oznacza m1 m2 no i ogolnie moge to sprawdzic metoda prob i bledow ale moze ktos znajdzie chwile szybko to wyjasnic


Post Wysłano: 08 paź 2010, 15:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

M1 i M2 to przyciski na których możesz zaprogramować daną wysokość. Niestety nie mam pojęcia jak to się robi.

Strzałki góra/dół to wiadomo. Czarny przycisk z ciężarówką służy do poziomowania poduszek. Zielonym przyciskiem o ile dobrze pamiętam włącza się pilot.


Post Wysłano: 08 paź 2010, 16:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 sty 2009, 19:52
Posty: 132
GG: 4725365
Samochód: Mercedes Actros
Lokalizacja: Kielce [TK]

Bartku, zielony przycisk służy do poziomowania poduszek, a jeżeli chcemy ustawić daną wysokość to najpier wciskamy czarny przycisk z tą strzałką ''za ciągnikiem'', a następnie ustawiamy wysokość strzałkami, czyli po naciśnięciu strzałki np. do góry auto unosi się aż do naciśnięcia przycisku STOP lub jeżeli go nie naciśniemy, do maksymalnie możliwej wysokości.
A M1 i M2, tak jak napisaleś służy do zapamiętywania danych wysokości, np. pod różne rampy czy przy spinaniu przyczepy/naczepy.

_________________
Jazda to powołanie...ktore chce realizowac w zyciu


Post Wysłano: 08 paź 2010, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2010, 16:10
Posty: 9
GG: 0

Trakerkielce dzięki czyli np wezmę podniose siodlo wjade pod naczepe i pózniej nacisne zielony to wypoziomuje mi siodlo na równo tzn do jazdy ?


Post Wysłano: 08 paź 2010, 20:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2840
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
Trakerkielce dzięki czyli np wezmę podniose siodlo wjade pod naczepe i pózniej nacisne zielony to wypoziomuje mi siodlo na równo tzn do jazdy ?
Wypoziomuje ci ciągnik siodłowy a nie siodło.
Cytuj:
Czarny przycisk z ciężarówką służy do poziomowania poduszek.
Tym przyciskiem włącza się pilot
Cytuj:
Zielonym przyciskiem o ile dobrze pamiętam włącza się pilot.
A tym się poziomuje.
Cytuj:
M1 i M2 to przyciski na których możesz zaprogramować daną wysokość. Niestety nie mam pojęcia jak to się robi.
Poprzez przytrzymanie przycisku

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 08 paź 2010, 20:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

W niektórych starszych pilotach przycisk do poziomowania nie jest zielony, lecz czarny jak reszta. Ale obrazek z wizerunkiem ciężarówki i strzałek jest taki sam jak na tym zielonym przycisku. :wink:


Post Wysłano: 08 paź 2010, 21:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2010, 16:10
Posty: 9
GG: 0

no teraz juz zglupialem troszke bo sa dwie wersje co w koncu z czym sie je zostawmy m1 i m2 i skupmy sie na zielonym przycisku i na czarnym
podjezdzam pod naczepe i czym wlaczam pilota zielonym czy czarnym no ktory wciskamy zeby podniesc tyl ciagnika ?


Post Wysłano: 08 paź 2010, 21:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:40
Posty: 12
GG: 0
Samochód: MAN F 2000 solówka

Wszystko pięknie i ładnie ale jeżeli jest na desce przełącznik z symbolem ciężarówki i dwoma strzałkami na tyle pojawiają się schody jeszcze tego do końca nie rozgryzłem ale ma to coś wspólnego z wartościami zapisanymi jako nominalne dla pojazdu, jak po naciskasz coś na chybił trafił to wiem z autopsji ze czeka cie wizyta na komputerze i kasowanie błędów ECAS-a (200 zł na serwisie)bo z tego co wiem pilotem można nieźle narozrabiać. :wink:
Jak opuścisz na poduchach i naciśniesz przycisk na desce wraca do pozycji "DO JAZDY" na pusto czyli bez zmiany wartości na sensorach na ramie, ja miałem walnięty jeden sensor (210 zł netto - wymieniłem oba) i się bawiłem pilotem w korku podczas jazdy, na postoju i taki bałagan zrobiłem ze ojej!!! :twisted:

_________________
Orson80PL
UCZCIWĄ PRACĄ LUDZIE SIĘ BOGACĄ???
UCZCIWĄ PRACĄ LUDZIE PODATKI PŁACĄ!!!!!!!!!


Post Wysłano: 08 paź 2010, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2840
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
no teraz juz zglupialem troszke bo sa dwie wersje co w koncu z czym sie je zostawmy m1 i m2 i skupmy sie na zielonym przycisku i na czarnym
podjezdzam pod naczepe i czym wlaczam pilota zielonym czy czarnym no ktory wciskamy zeby podniesc tyl ciagnika ?
Najpierw wciskasz ten czarny zapali sie zielona kontrolka na pilocie. Następnie wciskasz ten ze strzałka do góry co skutkuje podniesieniem tylu pojazdu. Podpinasz się pod naczepę i wciskasz przycisk zielony który wypoziomuje ciągnik.
Cytuj:
Wszystko pięknie i ładnie ale jeżeli jest na desce przełącznik z symbolem ciężarówki i dwoma strzałkami na tyle pojawiają się schody jeszcze tego do końca nie rozgryzłem ale ma to coś wspólnego z wartościami zapisanymi jako nominalne dla pojazdu,
Ten przycisk to zastępstwo dla zielonego przycisku na pilocie. Abyś nie musiał szukać pilotu pod siedzeniem to przycisk masz na desce

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 08 paź 2010, 22:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:40
Posty: 12
GG: 0
Samochód: MAN F 2000 solówka

Tak ale próbowałeś go naciskać bez zapłonu ???
Możesz sterować poduchami a przy załadunku lub rozładunku zawsze wróci do ustalonej wartości (ustawiasz strzałkami i naciskasz STOP). :wink:

_________________
Orson80PL
UCZCIWĄ PRACĄ LUDZIE SIĘ BOGACĄ???
UCZCIWĄ PRACĄ LUDZIE PODATKI PŁACĄ!!!!!!!!!


Post Wysłano: 08 paź 2010, 22:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Posty: 145
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Lokalizacja: Poznań

Obrazek

1. ON/OFF pilota, sygnalizuje to zielona dioda na nim.
2. Poziomowanie pojazdu.
3. Podnoszenie pojazdu w górę, w tym przypadku trzeba przytrzymać, w innych np, Actros po naciśnięciu tego przycisku by zatrzymać podnoszenie należy nacisnąć przycisk 5. gdy tego nie zrobimy pojazd podniesie się na maxa w górę.
4. Opuszczanie pojazdu, takie same działanie (opuszczanie) jak w przypadku 3.
5. Po skończonej operacji też wyłącza pilota, i tak jak mówiłem zatrzymuje podnoszenie / opuszczanie pojazdu.

Mam nadzieje, że to jakoś jasno wytłumaczyłem ;]

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Post Wysłano: 09 paź 2010, 10:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2007, 11:01
Posty: 282
GG: 5123594
Samochód: Renault Master 150 dCi
Lokalizacja: Bytom [SY]

No rzeczywiście, przepraszam za wcześniejsze wprowadzenie w błąd.


Post Wysłano: 09 paź 2010, 10:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 paź 2010, 16:10
Posty: 9
GG: 0

I wszystko jasne z góry dzięki


Post Wysłano: 09 paź 2010, 17:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2010, 18:54
Posty: 207
GG: 7700645
Lokalizacja: Warszawa

Włączanie i wyłączanie pilota?
Po prostu wybór osi którą chcemy opuszczać/podnosić, zasygnalizuje nam to zielona kontrolna nad klawiszem oś tylna, oś przednia.
W przypadku pilota na zdjęciu możemy regulować tylko tylną oś.
Chcesz czy nie pilot zawsze "działa", nie ma żadnego wyłącznika na nim...


Post Wysłano: 09 paź 2010, 21:31
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:40
Posty: 12
GG: 0
Samochód: MAN F 2000 solówka

Jeżeli go nie załączysz i nie pali się zielona lampka kontrolna to możesz sobie naciskać co ci się tylko
podoba a poduchy ani drgną!! MOWIE O PRZYPADKU GDZIE MOŻNA TYLKO TYŁ REGULOWAĆ !!

_________________
Orson80PL
UCZCIWĄ PRACĄ LUDZIE SIĘ BOGACĄ???
UCZCIWĄ PRACĄ LUDZIE PODATKI PŁACĄ!!!!!!!!!


Post Wysłano: 09 paź 2010, 21:54

Cytuj:
Obrazek

1. ON/OFF pilota, sygnalizuje to zielona dioda na nim.
2. Poziomowanie pojazdu.
3. Podnoszenie pojazdu w górę, w tym przypadku trzeba przytrzymać, w innych np, Actros po naciśnięciu tego przycisku by zatrzymać podnoszenie należy nacisnąć przycisk 5. gdy tego nie zrobimy pojazd podniesie się na maxa w górę.
4. Opuszczanie pojazdu, takie same działanie (opuszczanie) jak w przypadku 3.
5. Po skończonej operacji też wyłącza pilota, i tak jak mówiłem zatrzymuje podnoszenie / opuszczanie pojazdu.

Mam nadzieje, że to jakoś jasno wytłumaczyłem ;]
Ponadto należy zauważyć, że w Actrosie wciśnięcie i przytrzymanie przycisku "5" - STOP z chwilą wyłączania zapłonu/silnika powoduje przejście w tryb "Utrzymywanie stałej wysokości ramy przy załadunku/rozładunku" co powoduje samoczynne zmniejszanie ciśnienia w poduszkach, napełnianie poduszek zawieszenia (tylnego, przedniego-jeśli są poduchy) z chwilą załadunku, rozładunku.
W innych markach nie wiem, jak się tego dokonuje. W Volvie trzeba było (proszę mnie poprawić, jeśli się mylę) przytrzymać lub tylko wcisnąć przycisk umożliwiający zmianę wysokości ramy i wyłączyć zapłon. Wówczas funkcjonowała możliwość zmiany wysokości i samoczynne utrzymywanie poziomu ramy, jeśli istniała konieczność opuszczenia pojazdu i utrzymanie stałego poziomu. Ponadto jednoczesne wciśnięcie przycisku "STOP" i strzałki w górę/dół powodowało podniesienie/opuszczenie maksymalnie ramy.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 20 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: