Cytuj:
Kolego jeżeli jest to oryginalny kipper to czujnik jest na zaworze lub na przystawce,jeżeli kontrolka gaśnie a później się pali to tworzy się ciśnienie,z reguły powinno się jeździć na spuszczaniu bo po opuszczeniu kipra jeszcze jakiś czas olej spływa,myślę ze kłopot się skończy gdy cały czas bedzie na spuszczaniu.
Troszke mnie tutaj czasu nie bylo na forum i teraz dopiero moge odpisac: to oryginalny kipper meiller. Idealnie jest tak jak mowisz kolego (widac to szczegolnie jak paka jest opuszczona i zaraz po zaladunku auta kontrolki obydwie pala sie jakby byla lekko uniesiona, wcisnie sie galke opuszczania i czuc ze paka minimalnie opada, to jest doslownie troszeczke ale jednak), a moj problem, ze kontrolka podniesionego kipra niekiedy nie palila sie co tez strasznie irytowalo powodowala zarowka kontroki, ktora nie zawsze laczyla, obyla obtrzasnieta i niekiedy wlokno w niej nie laczylo, dopiero w dobrym swietle zauwazylem to i ja wymienilem, jest juz wszystko w porzadku. Dziekuje wszystkim za pomoc:-)