Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 kwie 2013, 15:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Witam
Posiadam Magnumke i mam problem.W układzie chłodzenia jest ciśnienie jak są zakręcone 2 korki przy zbiorniczku wyrównawczym to rozszczelniło chłodnice.Co to może być za przyczyna?

Za odp wielkie dzięki


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Uszczelka pod głowicą :wink:

_________________
MAN


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Co to za magnum, napisałem ci we wcześniejszym privie co może być dla danego modelu.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Magnum Mack 1999r.
dzisiaj zauważyłem że mam mokrą sprężarkę.Czyżby sprężarka?czy może uszczelka pod Głowicką sprężarki?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Jak trzyma ciśnienie w układzie to zmień sobie "bezpiecznik" (górny korek).


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5091
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Jak trzyma ciśnienie w układzie to zmień sobie "bezpiecznik" (górny korek).
normalne cisnienie wukładzie nie jest w stanie rozszczelić chłodnicy.
jak pisali przedmówcy albo uszczelka pod głowicą albo sprężarka.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Właśnie po to jest ten korek żeby upuszczał zbyt duże ciśnienie.W tym wypadku nie zadziałał jak miał zadziałać i rozszczelniło chłodnice...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Tak jak pisałem wcześniej mam mokrą sprężarkę i będzie wymieniana uszczelka pod Głowicką sprężarki mam nadzieje że pomoże


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5091
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Właśnie po to jest ten korek żeby upuszczał zbyt duże ciśnienie.W tym wypadku nie zadziałał jak miał zadziałać i rozszczelniło chłodnice...
nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chcesz powiedzieć że można jeździć z uszkodzonymi uszczelkami i przedmuchami w układ chłodzący"bo korek wyrzuci nadmiar ciśnienia"co nie zmienia faktu że korek też może być uszkodzony.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Jak by korek był sprawny to by to nie doprowadziło to takiej sytuacji.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Jak sama nazwa wskazuje jest to bezpiecznik!

Zaślep przewody od chłodzenia kompresora i sprawdź czy dalej dmucha.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

Jak jest dziura w tłoku w sprężarce(sprężarka chłodzona płynem) to będzie przyczyną że silnik się grzeje? Czy będzie inna przyczyna?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Raczej mało ma wspólnego jedno z drugim. Chyba że w jakiś sposób musiała by się zatrzeć i potężnie grzać.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
Jak jest dziura w tłoku w sprężarce(sprężarka chłodzona płynem) to będzie przyczyną że silnik się grzeje? Czy będzie inna przyczyna?

Jak jest dziura w tłoku to raczej sprężarka nie pompuje .


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

hmm a może wina leży po stronie termostacie? że silnik się grzeje? i dodatkowo słychać w zbiorniczku wyrównawczym takie gulgotanie


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5091
Samochód: orange i grafitowy

kolego.
skąd wiesz że jest dziura w tłoku? jeżeli zdejmowałeś głowicę sprężarki to juz jej nie zakładaj i zaślep przewody wodne które do niej idą.
wyjmij termostat i dalej szukaj.
to że silnik się grzeje może byc wiele przyczyn łącznie z zatartymi tłokami o uszkodzonej uszczelce pod głowicami nie wspominam bo też to może być tym bardziej jak w zbiorniku "bulgocze" przy założeniu że masz odłączone przewody wodne od sprężarki.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Do tego mogła pęknąć tuleja.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5091
Samochód: orange i grafitowy

zastanawia mnie jeszcze jedno czy mając dziurę w tłoku sprężarki nie wyrzucało oleju z silnika przecież cała kompresja ze sprężarki szła w miskę i tego nie było widać?
ciekawe.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nigdy nie miałem przypadku dziury w tłoku sprężarki to się nie wypowiem.


Ogólnie kolego, u mnie diagnostyka tego układu chłodzenia kosztowała by ze 150zł i trwała by max do godziny. A tu jak widać się trochę motasz.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5091
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Nigdy nie miałem przypadku dziury w tłoku sprężarki to się nie wypowiem.


Ogólnie kolego, u mnie diagnostyka tego układu chłodzenia kosztowała by ze 150zł i trwała by max do godziny. A tu jak widać się trochę motasz.
dziurę w tłoku sprężarki da się zrobić pod warunkiem że rozlecą sie zaworki i "dobrze ustawią" i nie zrobi sie to od razu.
jak przyglądam się całemu tematowi to zaczęło się od rozszczelnienia chłodnicy, a potem poszło już z góry i tak na dobrą sprawę w tej chwili nie wiadomo co michał 2045 ma robić dalej, a raczej co zamierza robić.
sądzę że nie posłuchał twojej rady i nie odłączył sprężarki od układu chłodzenia tylko kombinuje jak koń pod górę.
pewnie skończy sie (jak pisałeś) pękniętą tuleją itd..... bo przecież to ciśnienie jakoś powstaje.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: