Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 mar 2011, 20:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

To mój pierwszy post więc witam wszystkich. Więc sprawa ma się następująca potrzebuje lawety do warsztatu(głównie osobówki) początkowo myślałem o dostawczaku do 3.5t ale stwierdziłem że to porażką gdy wjedzie się np. X5 to to tylna oś dobija już do kasty i jechać się nie da i wpadłem na pomysł by kupić ciężarówkę tak ze 3 t ładowności. Wybór padł by na jakiegoś atego lub mana(zwykła zabudowa jakaś skrzynia i by się przebudowało), na auto chciałbym przeznaczyć około 20 tyś no i oczywiście doprowadzić do stanu używalności. I kieruje do was pytanie czy iść w zakup ciężarówki czy na siłę szukać dostawczaka i jak się ma sprawa tacho w takim pojeździe. A może polecacie jakieś inne marki niż wyżej wymienione.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 05 mar 2011, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2008, 18:15
Posty: 32
GG: 0
Samochód: ..
Lokalizacja: warszawa

pojazdy do przewozu rzeczy o dmc do 7.5t do przewozow w celach prywatnych - tacho nie obowiazuje.

_________________
BCE, KW, Karta Kierowcy.
Trzeba zazcac robic to, o czym od dziecka marzyłem - Jezdzic :)


Post Wysłano: 05 mar 2011, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5112
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
pojazdy do przewozu rzeczy o dmc do 7.5t do przewozow w celach prywatnych - tacho nie obowiazuje.
pomyliłeś dwa przepisy.
prawidłowo to laweta wożąca pojazdy do warsztatu nie jest pojazdem do celów prywatnych.
pojazdów pomocy drogowej w odległości do 100km(lub 50 nie pamietam) od bazy nie obowiązuje tacho.
jeżeli masz kupowac to kup mana lub mercedesa tak jak planujesz nic innego nie wchodzi w grę.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 06 mar 2011, 10:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Z tym tacho to mnie uspokoiliście, a mam takie pytanie jak by auto pojechało za te 50 czy 100 km to co wtedy?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 06 mar 2011, 11:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Kolego, a może poszukaj np Iveco daily tego z dmc 6.5t zarejestrowanego na 3.5 i będzie po kłopocie. Bardzo dużo takich lata na pomocy drogowej.


Post Wysłano: 06 mar 2011, 11:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

O Iveco daily też myślałem ale mi wyjdzie to drożnej w zakupie, myślę że w atego czy manie będzie wygodniej no przede wszystkim w iveco ten silniczek 3litry jak dla mnie szału nie robi. Ale gdybym nie robił terenówek to pomyślał bym o tym, a tak to idę w atego. Mam już wypatrzonego merca 2000 czy 2001 nie wiem dokładnie z uszkodzoną uszczelką pod głowicą w korzystnej cenie więc niedługo jadę to obejrzeć i prawdopodobnie biorę.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 06 mar 2011, 13:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

ja bym wolał dostawczka + poduszki i to daje rade bo widziałem takie coś bardziej opłacalne niż mała ciężarówka tańsze w utrzymaniu, mniej pali.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 06 mar 2011, 13:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

To może polecilibyście jakiegoś dostawczaka gdzie można było by włożyć te 2 tony. Te iveco a może jakiś sprinter?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 06 mar 2011, 13:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Iveco ma mocniejszą ramę niż sprinter.
Ale 2 tony na sprintera to marne obciążenie, daje radę :)


Post Wysłano: 06 mar 2011, 13:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5112
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Z tym tacho to mnie uspokoiliście, a mam takie pytanie jak by auto pojechało za te 50 czy 100 km to co wtedy?
normalnie zaświadczenie o nieprowadzeniu pojazdu i bieżaca tarczka tacho czyli jak w normalnej firmie transportowej.
Cytuj:
ja bym wolał dostawczka + poduszki i to daje rade bo widziałem takie coś bardziej opłacalne niż mała ciężarówka tańsze w utrzymaniu, mniej pali.
nie pchaj się w taki układ inspektorzy po 1 lipca będą bardzo czuli na punkcie pojazdów, które mogą ze względu na mase całkowitą uiszczać opłaty za drogi - w przypadku lawety nie schowasz tego pod plandekę i na kilometr bedzie widać że masz więcej niż 3,5 tony.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 06 mar 2011, 13:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 sty 2010, 23:13
Posty: 17
GG: 0
Samochód: Renault

kolega ma atego i 22 się nie mieści a ja ivanem z lawetą kamper na sobie i sprinter maxi na lawecie w 16 się zamknołem . Mam ivana 50c11 zarejestrowanego do 7,5 t i jezdze nim juz troche i nigdy nie miałem problemów z tarczami ani z niczym a ivan to auto nie do zajechania kumepl ma takiego samego tylko ze do węgla ostatnio mu 6,5t załdaowali poduchy na maksa i szedł po górkach tylko burczał . Więc niewiem czy warto pchac się w półciężarówke na twoim miejscu.


Post Wysłano: 06 mar 2011, 14:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Kolego zzx to masz racje nie jeździłem ciężarówkami (jedynie rekreacyjnie znajomego) idę jednak w atego jak piszecie dostawczak nie ma sensu. I dziękuje wszystkim osobom wypowiadającym się w temacie za szybkie i trafne odpowiedzi.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 06 mar 2011, 15:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 cze 2007, 19:26
Posty: 110
GG: 5995409
Samochód: E220 Coupe
Lokalizacja: Warszawa

Jeździłem niedawno dosyć sporo Daily 65C18 z hydrauliczną platformą. Brałem wszelkie ML, FX, Land Cruisery itd bezproblemowo plus przyczepka z osobówką czasem... Transity, Sprintery, na bliźniakach jeśli tylko mieściło się na platformie brałem i było git. Fakt spalanie wtedy pod 17-18. Moim zdaniem to dobry wybór ale jeśli trafi się niezajechane Atego czy Manik to nie jest kolosalna różnica, chociaż ten budżet trochę według mnie przykrótki...

_________________
W124 220CE - dla smaku.


Post Wysłano: 06 mar 2011, 17:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Co to budżetu to masz racje ale nie chce pakować dużej kasy w auto chce kupić w miarę przyzwoitym stanie i zrobić igiełkę, wiadomo kilka tys można dołożyć. Co do atego, o którym wyżej pisałem to po rozmowie z gościem zrezygnowałem cena może korzystna ale gdy oznajmił i że niedawno był remont silnika(sprzedawał niby tylko z padniętą głową, to ja nie chce dołu widzieć jak od remontu nie mieniło nawet pół roku) to podziękowałem. I dalej szukam lecz fakt w tej cenie szału nie ma.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Post Wysłano: 22 kwie 2011, 15:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2011, 15:16
Posty: 2
GG: 0

Witam ja mam takie pytanko co jeżeli mam B+E teraz zrobie sobie C moge jechać takim zestawem jak ciągnik tam do 7.5t plus laweta np max DMC 3.5 tak jak na osobówkę?


Post Wysłano: 27 kwie 2011, 22:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sty 2011, 0:38
Posty: 16
GG: 0
Samochód: Ford Transit
Lokalizacja: TK

Cytuj:
Witam ja mam takie pytanko co jeżeli mam B+E teraz zrobie sobie C moge jechać takim zestawem jak ciągnik tam do 7.5t plus laweta np max DMC 3.5 tak jak na osobówkę?
B+E to "ciągnik" o D.M.C do 3,5t + przyczepa ciężka jeżeli D.M.C zestawu przekroczy 3,5t. ale masa całk. takiego zestawu nie może przekroczyć 7,5t. Tak więc krótko: nie możesz. Prawo jazdy C+E.

_________________
Pilotaż transportów ponadnormatywnych, organizacja przejazdu, zezwolenia, pilotaż policji, demontaż infrastruktury,transport krajowy i międzynarodowy, transport pojazdów.
mobile: +48 501 695 547; e-mail: jaroslaw.novapilot@gmail.com
Transport to usługa, nie przysługa!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: