Dzis szperalem po internecie i znalazlem Lublina na blizniakach pierwszy raz sie spotykan z lublinem na blizniakach 3 generacji wszystkie byly na pojedynczych nawet moj wojek ma firma i ktorej ma 2 lubliny na zwyklych oponach a dzis znalazlem na blizniakach no podobno gazella jest produkowana przez lublina czy jakis kontrakt ma z nimi cos wiecej na temat Lublina na blizniakach Lublin "na bliźniaczych" kołach. Ładowność(w papierach) OK.1300 kg.Rzeczywista ładowniść ok 3000 kg. Długość skrzyni ładunkowej 4230 mm, szerokość 2100 mm, wysokość 2450 mm. Silnik IVECO 2,8 Common Rail 125 KM. Skrzynia biegów Iveco. W standardzie ABS i czujnik cofania. Samochód idealny dla hurtowni budowlanych. Możliwość zabudowania platformy załadunkowej (windy) o udźwigu 1500 kg,lub HDS, wywroki , lawety, kontenera , chłodni, "chakówki".cena samochodu z opończą.
Ładowność(w papierach) OK.1300 kg.Rzeczywista ładowniść ok 3000 kg.
Z tego co piszesz wywnioskowałem, że aby prowadzić ten pojazd musisz mieć kat. C. No chyba że się pomyliłeś i powinno być: dopuszczalna masa całkowita ok 3000 kg. (Lubliny miały dokładnie 2900 kg)
Z lublina to tu chyba tylko rama została bo pewnie most albo i cała ośka też jest od IVECA.
"...Od 1 lipca do seryjnej produkcji trafia model Lublina 3 o masie całkowitej 4.6 tony z homologacją 3,5t. Są to samochody na bliźniaczych tylnych kołach z układem napędowym o wysokich osiągach – Iveco. Układy napędowe Iveco są oczywiście dostępne również do innych oferowanych wersji Lublina 3 Mi..." jest to jak najbardziej model seryjny ale rzadko sie sprzedaje... zobaczymy jak bedzie z LUbo
Ja miałem doczyniena z Lublinem tylko tym silnikami Andorii. Ogólnie jedzie Najgorsze co w nim jest to fotel kierowcy ma mała regulecje, a kierownica jest prawie w pionie i nie ma regulacji. Czasami sie ładowało na niego dwie palety z płytkami i szeedł. Chociaz był niezle przeciazony. I cena jest tutaj chyba jedna z najwiekszych zalet,dlatego tak wiele jezdzi Lublinów po naszych drogach.
Ładowność(w papierach) OK.1300 kg.Rzeczywista ładowniść ok 3000 kg.
Z tego co piszesz wywnioskowałem, że aby prowadzić ten pojazd musisz mieć kat. C. No chyba że się pomyliłeś i powinno być: dopuszczalna masa całkowita ok 3000 kg. (Lubliny miały dokładnie 2900 kg)
Z lublina to tu chyba tylko rama została bo pewnie most albo i cała ośka też jest od IVECA.
Najcieższe Lubliny na katB miały DMC3,5t np laszaki Maxy
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę