Mam takie pytanie jakie powino być prawidłowe ciśnienie paliwa ?
w moim przypadku jest około 2 bary na wolnych i do 3,8bara na 1500 obr.
Mieżone dynamicznie w trakcie jazdy podczas przyspieszania z ładunkiem spadam
do 2 barów a bez obciążenia 1300obr. około 3bary
oczywiście były czyszczone smoki w baku zaworek zwrotny i filtr paliwa
generalnie samochód pod dużym obciążeniem pod górę zaczyna przerywać i pojawia
się błąd ciśnienie paliwa usterka mechaniczna.
_________________ Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam DPTacho.pl
Miałem zimą podobny problem z tym że volviacz był troszkę starszy, po jakimś czasie doszło już do tego że się potężnie zapowietrzał aż stanął. Po wymianie wszystkiego co się dało winna okazała się obudowa filtrów paliwa, była niedrożność pomiędzy filtrami.
powrót do tematu wymieniłem pompkę paliwa ale problem pojawia się
dopiero jak paliwo w bakach zejdzie poniżej połowy przy pełnych bakach
nic się nie dzieję ... możliwe by było uszkodzenie smoka w baku ???
_________________ Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam DPTacho.pl
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę