Witam. Czy ktoś się orientuje lub posiada jakieś informacje, czy przekładnie kierownicze TRW, montowane swego czasu w fl-kach posiadają jakieś znaki pozwalające ustawić nominalne położenie? Ptanie drugie: jaka powinna być długość drążka pośredniego łączącego wąs przekładni ze zwrotnicą? Podejrzewam, że ktoś już korygował kiedyś ustawienie kierownicy zmieniając położenie wału kierownicy na wałku przekładni. Końcówka na drążku pośrednim też była wymieniana i po prostu chciałbym jaka ma być długość tego drążka. W samochodzie nadal kierownica jest krzywo i ciągnie do prawej. Auto jedzie w najbliższym czasie na geometrię i chciałbym to ustawić w nominalne położenia.
Pozdrawiam.
Ustaw koła prosto, sprawdzisz to ruszając autem w przód i w tył, ma iść prosto. Nastepnie regulujac drazek ustaw położenie kierownicy.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę