Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 kwie 2014, 21:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

Boost air system. MID 158 PSID98 FMI1 OBD taki bład od jakiegoś czasu zaczął mi sie pokazywać. Na ogół w temp od 20 stopni w zwyż.
Auto jest jakby słabsze. Teraz mam dwa identyczne, i ten nowy jest troszkę żwawszy. Wskazówka od ciśnienia doładowania dochodzi prawie do końca (choc wiem, że to tylko takie poglądowe jest).

Wymieniać czujnik ciśnienia doładowania czy pokombinować coś innego?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 22 kwie 2014, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

A może podmienic ten czujnik z jednego do drugiego ?


Post Wysłano: 23 kwie 2014, 17:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zobacz czy czarny nie jest.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 kwie 2014, 18:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

No taki właśnie miałem plan, że się przełoży i się zobaczy.

Ta wskazówka od ciśnienia dostaje dane z tego samego czujnika co komputer co nie? Czyli że jeśli czujnik przekłamuje to i wskazówka przekłamuje, tak?

Edit:
Pojawił się kolejny błąd:
Ambient air temperature. MID 140 PID 171 FMI 5. Który czujnik i które kable za to odpowiadają?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 28 kwie 2014, 20:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

Nie da się edytować, więc PPP.

Ambient air temperature. MID 140 PID 171 FMI 5. Czujnik temperatury otoczenia. Umiejscowiony w plastikach obok prawej lampy. U mnie błąd był aktywny, ale temperaturę pokazywał prawidłowo. Pomogło rozpięcie i zapięcie kostki na włączonym zapłonie.

Boost air system. MID 158 PSID98 FMI1 OBD. Wyjąłem czujniki z obydwu aut, obydwa były zabite czarną mazią, wymyłem w ropie, zamieniłem, założyłem i na razie błędów nie wali ani w jednym ani w drugim. Auto jakby szybciej reaguje na gaz. Pojeżdżę trochę zobaczymy czy pomogło.


Edit:
Wkradł się czeski błąd. Ten błąd z MID 158, to właściwie jest z MID128, czyli MID128 PSID98 FMI1 ODB.
Dokształciłem się na elekrodzie, że:
"Czujnik prędkości obrotowej turbosprężarki może być uszkodzony lub podawać niewłaściwe wskazania do turbosprężarki, czego konsekwencją jest niskie ciśnienie powietrza doładowującego.
Łopatki w turbosprężarce VGT blokują się w jednym położeniu, którego kąt jest za duży, co sprawia, że nie powstaje ciśnienie, prędkość obrotowa turbiny maleje i tym samym spada ciśnienie doładowania. "
I teraz pytanie, czy ten czujnik jest wymienny czy z całą turbiną się go wymienia?

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: