[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Jak poprawnie udokumentować długi odpoczynek na tarczce? - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Chodzi mi o sytuację, gdy po moim okresie jazdy zrobiłem przykładowo 14 godzin pauzy i stoję dalej. Wykresówka dochodzi do końca ale ja wiem że dalej będę stał, przykładowo jeszcze 5 godzin. Co powinienem zrobić w tej sytuacji?
a) gdy tarczka zbliży się do końca, założyć drugą tarczkę aby dalej rysowało pauzę i na niej potem ruszyć, odliczając te 5 godzin od czasu pracy
czy:
b) gdy tarczka zbliży się do końca, założyć drugą tarczkę a jak będę ruszał - trzecią?
Ja tam w takim przypadku zakładam drugą i na niej później cisnę, momentu założenia nie uważam za przerwanie pauzy. Wiem wiem, podobno nakładają za to kary. Jednak miałem wiele kontroli i nigdy nic do tego się nie przyczepili.
Jak już wiesz wcześniej, że będziesz tyle stał to po stanięciu można założyć nową i tyle.
Ahaa, ja tak robię, nie mówię, że tak jest do końca dobrze.
Na kartę w takim przypadku byłoby lepiej.
Albo najzwyczajniej w świecie robić pauzę na otwartym tacho i odpoczynek rysować odręcznie a wówczas nie będzie miał problemu czy będą jakieś kłopoty w trakcie kontroli, czy też nie.
Albo najzwyczajniej w świecie robić pauzę na otwartym tacho i odpoczynek rysować odręcznie a wówczas nie będzie miał problemu czy będą jakieś kłopoty w trakcie kontroli, czy też nie.
Zrób tak we Francji zobaczysz jak nikt się nie czepi...
Zostaw tarcze w środku nawet jak pauza najdzie na jazdę nic się nie stanie. Jak ruszysz wymień poprostu tarczę i wszystko.
_________________ Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E
Rejestracja:10 sie 2007, 23:29 Posty: 1650
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska
Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
J(...)Na kartę w takim przypadku byłoby lepiej.
Albo najzwyczajniej w świecie robić pauzę na otwartym tacho i odpoczynek rysować odręcznie a wówczas nie będzie miał problemu czy będą jakieś kłopoty w trakcie kontroli, czy też nie.
Zrób tak we Francji zobaczysz jak nikt się nie czepi...
Zostaw tarcze w środku nawet jak pauza najdzie na jazdę nic się nie stanie. Jak ruszysz wymień po prostu tarczę i wszystko.
A niech u nas Ci pauza na poprzedni zapis wejdzie ...
Niby jedne prawo ... Szkoda gadać
Tyle tylko, że u nas w kraju to wiele rzeczy przejdzie, a jeszcze inne jakoś się przetłumaczy itd. Problem zacznie się u upierdliwca i gamonia z zagranicznych służb.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę