[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Scania serii 4 - Strona 24 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Rejestracja:28 sie 2008, 20:59 Posty: 1007
Lokalizacja: Różan
Potrzebuje konkretów a nie gdybania. Jeszcze raz jak ktoś coś wie to niech pisze albo niech moderator oddzieli to na nowy temat tylko nie wiem jak zatytułować go.
_________________ Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego
Kiedyś scania coś takiego próbowała zrobić, tylko nie pamiętam dlaczego, coś było związane z bezpieczeństwem.
Niestety coś z UE miała jakieś ale. Może wracają do tego.
Rejestracja:07 sie 2005, 22:54 Posty: 707
Samochód: Stralis II 6x2
Lokalizacja: PSE
Prototyp z lat gdy 4seria zaczynała błyszczeć na drogach, wysunięty nos miał być większą strefa zgniotu zwiększającą bezpieczeństwo w razie wypadku. Sam wygląd to już w większości zabawa z aerodynamika.
_________________ Latam Iveco - i to całkiem daleko...
Rejestracja:28 sie 2008, 20:59 Posty: 1007
Lokalizacja: Różan
Nie znacie nazwy tej Scanii?
Z tegoż prototypu można wyciągnąć wiele szczegółów do zapożyczenia w następczyni Rki ta kabina w tym prototypie jest na pewno o wiele większa od tej w rce. Konstruktorzy, projektanci rysują tylko przód i boczne linie i kabina zyskuje na wyglądzie no i w środku na pewno była by przestronniejsza.
_________________ Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego
"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"
R730-------------\8/
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2012, 21:00 przez Tomaszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak jak Jacek napisał, był to prototyp dokładnie z 2002 roku, a nazywał się Scania Safety Concept Vechicle, a miał na celu przedstawienie możliwości w zakresie bezpieczeństwa i ekonomi transportu.
Cytuj:
To coś z tego co ja wiem ponoć przez pewien czas testowało silniki E6. Oby tej jeżdżący hot dog nigdy nie wszedł do seryjnej produkcji.
W tych latach się o E6 jeszcze nie śniło, co najwyżej HPi...
_________________ Wysłano z budki telefonicznej...
Z takim tonażem po kraju 420hpi na styki się mieści a co dopiero 16L v8
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:16 lip 2007, 17:31 Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy
Hmmm raczej większość była E3 ... chociaż można spotkać jakieś wynalazki sprowadzone z Zachodu które są sprzedawana z normą E4 , nie wiem jakim cudem to jest zrobione , ale tak sprzedają , bo z tego co się dowiadywałem to przeróbka silnika z E3 na E4 jeśli chodzi to ta V8 jest dość kosztowna i raczej mało opłacalna ..
Rejestracja:28 sie 2008, 20:59 Posty: 1007
Lokalizacja: Różan
Dzięki za informację, Euro 3 w "czwórce" było najwyższe i o taką normę mi chodziło, bo 14 litrowe były Euro 2, a reszta rzędówek też tylko E2, E3. Ale nie byłem pewny co do 16-tek V8.
_________________ Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę