Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Witam. Koledzy mam pytanko. Jak się nazywa zawór czy sterownik... ? Z tyłu przed siłownikiem jest jeszcze jakiś zawór jak on się nazywa? Są one dwa po jednym na stronę i są przy samych siłownikach przykręcone do ramy z nich wychodzi przewód z powietrzem do siłownika i wchodzi też przewód jakiś elektryczny. Zaczoł mi z jednej strony puszczać powietrze ten zawór i to mocno, ale nie wiem jak w sklepie wytłumaczyć co to jest. I ile to może kosztować?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Hmm chyba działa:P Kontrolki gasną. No muszę coś zrobić, szybko powietrze mi ucieka. I słabe hamulce mam. A ile kosztuje taki modulator?
Ale chyba coś mam z tym powietrzem. Bo już mi z układu chyba 3 czy 4 rzecz poszła na pewno siłownik, zawór co włącza pompe, i teraz ten modulator. Nie wiem czy może coś z osuszaczem? Bo jest trochę mokry, ale płyn chłodniczy nie ucieka, może filtr osuszacza wymienić? Co ile się go wymienia?
Jesli osuszacz jest zaolejony badz mokry na zrzucie powietrza to mozesz regenerowac sprezarke... prawdopodobnie
a wklad osuszacza jesli jest wszystko ok ze sprezarka to najlepiej zmieniac go przed zima i po zimie czyli jeszcze przed niskimi temaperaturami a potem jak juz moga nadchodzic cieplejsze dni bynajmniej ja tak robie i zalecam klientom a niektorzy zmieniaja raz na rok przed zima
Rejestracja:26 lis 2011, 19:35 Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kupiłem nowy już wymieniony. Koszt 350zł brutto. Ale chyba już muszę wymienić albo naprawić sprężarkę bo wymieniłem dzisiaj filtr osuszacza a tam pełno oleju... dlatego pewnie mi te zaworki tak padają. Tam pewnie mam jedno tłokową? Tylko czy naprawiać samemu czy dać komuś? Jeszcze w życiu takiego czegoś nie robiłem.
Rejestracja:09 maja 2012, 22:03 Posty: 138
Samochód: Man 14-232
Filozofi nie ma kupujesz komplet uszczelek kompresora pod swój model ja mam LK39/27 do tego tłok z pierścieniami i ja kupiłem jeszcze nowy cylinder.Odkręcasz,przewody,dół kompresora 4 nakrętki M8 ,głowiczke i ciągasz cylinder wyciągasz tłok.Potem bierzesz szczypce najlepiej 90st.zagięte i wyjmujesz zabezpieczenie tłoka,delikatnie wybijasz sworzeń i po kłopocie.Potem rozkręcasz głowiczke,wymywasz zmieniasz uszczelkę i metalowe blaszki(Ja nie zmieniałem bo były w dobrym stanie) skręcasz.Tłok najlepiej jest włożyć na stole jak masz cylinder wyjęty w tedy nie musisz odkręcać alternatora.Smarujesz delikatnie pierścienie olejem i wkładasz naciskają na pierścienie.Wkładasz zabezpieczenie do tłoka od strony alternatora i potem trochę trzeba się nagimnastykować żeby włożyć sworzeń w panewkę i założyć zabezpieczenie.Jak złapiesz dokręcasz nakrętki nakładasz uszczelkę na cylinder zakręcasz głowiczke.Koszt wyniósł 410zł w Autosie
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę