Tak jak w temacie premium 370 dci, po 15-20 km wchodzi w tryb awaryjny. Firma wymieniła pompę, wtryski , koszt wiadomo duży. Dostałem auto do siebie, po naprawie instalacji elektrycznej (dużo przetartych przewodów) i sterownika ( ominięty system chłodzenia kasety sterującej na silniku ) pojazd działa ok. Pytanie dla fachowców od renault czy wina leży po stronie instalacji czy kasety sterującej która dostając temperatury wprowadzała pojazd w tryb awaryjny ? chodzi o to czy Klient ma ścigać tamtą firmę za wymianę pompy i wtrysków
Jak by trzeba było sprawdzić po której stronie leży wina najłatwiej ominąć chłodzenie i rozgrzać maszynę.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Efekt ten sam po wymianie pompy i wtrysków tyle że pomineli chłodzenie kasety sterującej bo podłączyli nowe przewody od baku na krótko. Ogólnie kasetę sterującą też nową dali. Zrobiliśmy jednocześnie kasetę i instalację i jest ok ale tamta firma narobiła klientowi 15 tys kosztów i twierdzę że instalacja była wadliwa a oni wymienili kasetę, wtryski, pompę i po ominięciu chłodzenia znowu załatwili nową kasetę
najlatwiej byloby wlozyc tamta kasete do innego sprawnego auta. Jesli bedzie banglac to to znaczy ze wina po stronie instalacji, natomiast jesli nie bedzie chodzic to wiadomo ze kaseta jest wadliwa. Chociaz z drugiej strony mialem kiedys podobny przypadek w Actrosie ze kaseta nie chodzila w jednym aucie a wlozona do drugiego chodzila bez zarzutu. Do dzis nie wiem jak to mozliwe.
Actrosie ze kaseta nie chodzila w jednym aucie a wlozona do drugiego chodzila bez zarzutu. Do dzis nie wiem jak to mozliwe.
Nie zgrała sie z kasetą MR sterującą silnikiem i jego osprzętem, bo ten sterownik PLD na silniku prawdę mówiąc steruje tylko pracą pompek jednosekcyjnych, czujnika wału w obudowie koła zamachowego, rozrządu obok sprężarki powietrza i czyta transponder w kluczyku ale to nie każda.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Moim zdaniem najpierw by trzeba było sprawdzić czemu wchodzi w ten tryb awaryjny a później stwierdzić co jest zepsute...były u mnie auta z pominięta chłodniczką sterownika i jakoś jeździły...tyle, że to była zima...jeśli to ma jakiś wpływ...poza tym w magnumie masz podobny sterownik a chłodzenia brak...tyle że nie jest przykręcony bezpośrednio do bloku silnika...
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:25 gru 2010, 23:04 Posty: 5112
Samochód: orange i grafitowy
Patrząc z perspektywy na renówki uważam że winne mogły być poprzecierane przewody instalacji elektrycznej.
w mojej czasami się też przetrze jakiś przewód i potrafi się wyświetlać niewiadomo co, a samochód wcale nie ma za dużo elektroniki bo to "stara premiumka 400".
_________________ nie cytuję postów innych użytkowników
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę