Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 maja 2012, 14:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

Witam mam problem z naszym Tga euro3 na pompie rzędowej ciągamy średnio ładunki po 13ton a autko pali w granicach 45l na 100 w zeszłym roku był robiony silnik przy okazji zostały wymienione wtryski na nowe, nie wyświetla się żaden błąd oprócz rejestrowania ciśnienia atmosferycznego, błąd ten Pali się już od dawna ale nie przypuszczam aby miało to wpływ na spalanie bo wcześniej było ok. Może ma ktoś jakiś pomysł czego szukać.


Ostatnio zmieniony 13 maja 2012, 15:27 przez DamLen, łącznie zmieniany 1 raz.
Ortografia!


Post Wysłano: 13 maja 2012, 15:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

wytocz sobie dwa krążki wielkości rur gumowych od Inetrcoolera, jeden z samochodowym wentylem, i sprawdź jak ci ciśnienie trzyma :mrgreen:

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 13 maja 2012, 15:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

intercooler sprawdzony był jest ok


Post Wysłano: 13 maja 2012, 15:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

A jak ten silnik sie zachowuje, siłe ma? dużo oleju bierze ? Sprężanie mierzyliście ? dymi nie dymi ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 13 maja 2012, 15:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

Silnik siłe ma czasami, zadymi jak sie go zmuli ostro, dolewa się około około 5-6L na 10tyś


Post Wysłano: 13 maja 2012, 16:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie myśleliście żeby sprawdzić silnik pod kątem jego kondycji.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 13 maja 2012, 16:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 mar 2011, 21:01
Posty: 277
GG: 0

Termostaty?


Post Wysłano: 13 maja 2012, 16:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

Tak jak napisałem na początku w zeszłym roku silnik przeszedł remont zostały wymienione tuleje, tłoki, pierścienie, panewki w głowicach gniazda zaworowe i zawory wszystko na częściach GOETZE silnik raczej odpada ale dla pewności w poniedziałek zrobimy kompresje. Termostaty wymienione przed tą zimą temperatura silnika ok.


Post Wysłano: 13 maja 2012, 17:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Chyba dostałeś tylko fakturę na te części a wymienili tylko pierścienie skoro wcina tyle oleju :)


Post Wysłano: 13 maja 2012, 18:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Dziwne żeby brał olej po remoncie, silniki które ja robie zazwyczaj po remoncie przez pare tysięcy km biorą, regułą jest 10L na pierwsze 5 tyś km potem przestają.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 14 maja 2012, 16:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

Kompresja sprawdzona podobno wszystko ok. Ma ktoś pomysł czego teraz szukać?


Post Wysłano: 14 maja 2012, 20:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Kompresja sprawdzona podobno wszystko ok. Ma ktoś pomysł czego teraz szukać?
-recykling( Recyrkulator) spalin-,-taka listwa nad kolektorem><? :idea: :roll: -coś tam chcieli udoskonalić ale chyba nie do końca .?


Post Wysłano: 14 maja 2012, 20:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

recyrkulator raczej nie brak w nim wycieków poza tym jest on połączony z agr a on nie zgałasz problemów na kompie, kiedyś faktycznie był problem z zatartym siłownikiem ale zosytał on wymieniony na 100% tam wszystko jest sprawne klapka się otwiera i zamyka itd


Post Wysłano: 15 maja 2012, 1:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Wyjmij czujnik doładowania jedź do aso, rzuć im na biurko i powiedz że chcesz nowy. :mrgreen:

Ostatnio zrobiłem tak chińczyka w którym volvo trucks szukało przyczyny jeżdżąc sobie 5godzin i robiąc testy nie znaleźli przyczyny przez telefon powiedziałem kierowcy moje w/w zdanie, I twierdzę że polskie autoryzowane serwisy do banda nie douczonych idiotów lub poprostu mają jakiś żal i im sie nie chcę wieć jak by doradzali że na 100% to nie to to olej ich zdanie. Miałem też xf'a 105 38-40 również czujnik w żadnym z przypadków komputer nie pokazywał jego awarii. Do 12 litrowego volvo czujnik kosztuje 900netto w originalnie, do 13litrowego znów 1/3 ceny, nie wiem jaka cena jest do mana.

Pozdrawiam Łukasz

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 16 maja 2012, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

Ok zobaczymy zakupie nowy czujnik i się zobaczy


Post Wysłano: 26 maja 2012, 21:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeśli masz walnięty czujnik ciśnienia atmosferycznego to tylko wymiana sterownika EDC lub wlutowanie nowego czujnika na płytkę drukowaną.
Być może on przekłamuje i przez to źle odczytuje ciśnienie doładowania w kolektorze ssącym

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 27 maja 2012, 12:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2008, 9:47
Posty: 44
GG: 3711568
Samochód: Man Tga 460

Dziękuje wszystkim za sugestie. Sprawa rozwiązała się sama niestety pękł wał korbowy. :(
Aktualnie szukam takiego wału ale jak na razie bez rezultatu.


Post Wysłano: 10 cze 2012, 19:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2010, 11:10
Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP

Jeśli po sprawie to nie doradzę - ale tera jest możliwość weryfikacji ... Na moje oko - to tak duże zużycie paliwa i oleju, dobrą moc - ale jednocześnie przydymienie na niskich obrotach .... złe załażenie drugiego pierścienia na tłoku. Może nie na wszystkich , ale wystarczy na 2-3ch.

Teraz masz możliwość weryfikacji super serwisu i ewentualnych roszczeń... . Pierwszego się teoretycznie nie da złaożyć odwrotnie. Drugi można. Może pierścień olejowy jest pęknięty( bo sa strasznie kruche i zdarza się pęknie przy wciskaniu tłoka w tuleje). W tedy ten tłok ma wyższą kompresję ( bo jest dodatkowo uszczelniony niezgarniętym olejem) na rozgrzanym silniku i wał może urwać na tej korbie.
pozdrawiam

_________________
Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: