Rejestracja:20 wrz 2006, 15:16 Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!
Witam,
Szef rzucił mnie na warsztat i mam sprawdzić 8 zaworów razem z cewkami od połówek w Scanii.
Pytanie brzmi jak sprawdzić cewke i jak sprawdzić zawór czy działają poprawnie?
_________________ ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!
na umowie masz napisane kierowca sprzątaczka mechanik ?
sami zatrudniamy jednego kierowce jest bystry wiec potrafi zrobić podstawowe czynności przy samochodzie ale sam o tym powiedział i ma za to extra płatne ostatnio wymieniał poduszkę w czasie pracy w warsztacie obok chcieli za to 120 zł wiec ojciec wolał dać za to kierowcy te 120 zł.
Drażni mnie podjecie niektórych pracodawców do kierowcy... tu masz kluczyki od bmki jedz na myjnie wytrzep dywaniki uszczelnij siłownik. i w dupie maja czy się na tym znasz masz to zrobić i koniec a jak coś zepsujesz to cie jeszcze obciąża. mam paru znajomych jeżdżą cały tydzień woku komina a weekend pod autem za 2 tyś zł na rękę no way. jak nie masz za to płacone i masz szefa palanta to nie pokazuj ze coś umiesz bo tylko będzie patrzył jak Cie wykorzystać
Cewki sprawdzasz miernikiem czy mają przejście. Nie lepiej powiedzieć nie umiem ?
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:20 wrz 2006, 15:16 Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!
W umowie mam kierowca-mechanik, za godz na warsztacie jest 15zł... czasami lepiej się to opłaca niż jazda. Obecnie jazdy jest niewiele, więc jak mam mało zarobić to dziękuje, wole warsztat zwłaszcza, że co nieco umiem. I są pewne, rzeczy które potrafie wykonać równie dobrze jak mechanik.
A z szefem, żyje zgodnie, ja nie biore jego i on mojego nie rusza.
@ serwisantMB dzięki za rade.
Wie ktoś może jeszcze jak sprawdzić sam zawór, bo montować każdy kolejno i sprawdzać to mi się nie uśmiecha.
_________________ ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!
Jak koledzy wyżej napisali, miernik i do dzieła, w zaworze nie ma się co popsuć, tłoczek może być jedynie zapieczony, warto rozebrać/ przeczyścić i ew. wymienić oringi
Rejestracja:20 wrz 2006, 15:16 Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!
Jak koledzy napisali tak zrobiłem, na 20 !!! kompletów na firmie, cewka + zawór, 8 cewek było padniętych. Jutro zajme się rozbieraniem zaworów.
Można dokupić jakieś zestawy naprawcze tych oringów?
_________________ ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę