Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 lis 2011, 11:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 386
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

witam mam malutki problem posiadam dwa auta dmc 15 i 12 t. posiadaja akumulatory 120ah, oba auta posiadaja winde, poruszają sie na krotkich trasach ok 30km i co chwila korzystam z windy, obecne aku niebardzo dają radę i mam zamiar je wymienic i teraz dylemat, założyć standardowe + drugie do windy (jak podłączyć?), czy zaaplikować większą skrzynkę i np 140-stki ?? z góry dzięki za pomoc .


Post Wysłano: 28 lis 2011, 12:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Ja jeździłem solówką w firmie kurierskiej robiąc dziennie 100-300km i nie było problemu żeby nie starczyło prądu do obsługi windy, czasami jak był załadunek 15 palet to najwyżej silnik pracował cały czas.
Jak masz miejsce na druga skrzynkę z akumulatorami to niema problemu wkładasz drugie baterie i podłącza się równolegle do tych oryginalnych baterii

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 29 lis 2011, 20:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 kwie 2010, 7:24
Posty: 15
GG: 0
Samochód: frontera
Lokalizacja: białystok

bez sensu dodawać jest to związane z problemami najlepsze rozwiązanie większe baterie i kontrola alternatora


Post Wysłano: 29 lis 2011, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 gru 2010, 19:18
Posty: 277
GG: 11426561
Samochód: IVECO STRALIS (tandem)

Najlepiej wieksze baterie. Jeszcze zalezy ile trwa rozładunek. Bo wiadomo ze przy długotrwałym korzystaniu z windy bateria w koncu padnie. No chyba ze one sie po prostu juz zużyły bo tras wielkich nie robisz czyli wiecej jazdy windą niz autem. Teraz zimno sie tez robi czyli tym bardziej dostają po dupie.
MYśle ze jak nie długo schodzą ładunki rozładunki znaczy wtedy co winda niby chodzi to lepiej zeby auto chodziło.
A jak długo to chociaz część czasu niech chodzi samochód wtedy tak szybko nie padną.


Post Wysłano: 29 lis 2011, 22:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
najlepsze rozwiązanie większe baterie
Ta pewnie po 30 km ledwo się oryginalne naładują a co dopiero większe nie kombinuj nie gaś auta podczas załadunku i po problemie :wink:
Dokładanie dodatkowych aku wiąże się ze sporymi kosztami :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 30 lis 2011, 11:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Najpierw sprawdz czy Twoje akumulatory sa w porzadku , jak sa "zuzyte" i posiadaja np. 30% swojej oryginalnej pojemnosci to smialo starczy na odpalenie pojazdu ,lecz na zabawe winda juz moze zabraknac .


Post Wysłano: 02 gru 2011, 11:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2007, 13:12
Posty: 135
GG: 0
Samochód: Volvo FH 460
Lokalizacja: Tczew

Solówka z windą na trasach do 30km i częstym otwieraniem/zamykaniem windy to mi wygląda na typową dystrybucję, więc nie gaszenie silnika na rozładunkach to chyba nie najlepszy pomysł. Tak można sobie ewentualnie radzić jak się rozładowuje w jakichś firmach itp, ale nie wyobrażam sobie zostawiania na ruchliwej ulicy gdzieś przy sklepie otwartego auta z pracującym silnikiem, samemu w tym czasie jeżdżąc paleciakiem po pace.


Post Wysłano: 02 gru 2011, 11:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6355
Lokalizacja: Wrocław

wsadzenie większych bateri może nie rozwiązać sprawy. musisz znać moc alternatora, bo gdy baterię będą za duże może on nie doładowywać ich i na rozładunku będzie kicha. musisz poradzić się elektryka obowiązkowo z autem, żeby strawdził jaki masz alternator.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 02 gru 2011, 19:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

Mnie się wydaje, że zapoda się nowe baterie (takie jak oryginały) i będzie po problemie.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 02 gru 2011, 21:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

zawsze mozna dorobic drugi kluczyk do zamykania drzwi :lol:


Post Wysłano: 04 gru 2011, 13:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 386
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

ok sprawa ma się tak w jednym autku były nowe bannery tzn w maju kupione i już je trafiło... :/ w drugim przypadku dużo winy miał rozrusznik bo był padnięty i b słabo kręcił + winda i moment baterie puste. miejsce bannerów zajeły prawie 3 letnie autoparty i póki co starcze prądu na odpalanie po załadunku. więc póki co będe smigał na standardowych i zobaczymy co będzie. ps auta do przewozu zwierząt i załadunek to ok 10-15 podnoszeń, zobaczymy co będzie w mocno ujemnych temp. dzięki z pomoc.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: