Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 lis 2011, 14:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2008, 11:00
Posty: 27
GG: 4662074
Samochód: VOLVO FH12

Witam. Wyskoczył mi taki błąd Mid 136 psid 41 fmi 14 w Volvie FHz 2006 r ze skrzynią I -shift .Wie ktoś co to jest?


Post Wysłano: 25 lis 2011, 17:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 kwie 2011, 14:28
Posty: 69
Lokalizacja: Lublin

Oprócz tego błędu powinna Ci się zaświecić kontrolka ESP a sam system nie będzie działał.
Warunki generowania kodu:
Wyłączona funkcja ESP sygnalizowana jest kodem usterki.
Przyspieszenie boczne pojazdu odbiega za bardzo od wartości granicznej.
Jeśli ESP na skutek jazdy po złej drodze nie jest w stanie określić pewnie kierunku jazdy pojazdu, to jest to sygnalizowane kodem usterki.
Zazwyczaj, jeżeli pojawia się ten kod usterki, pojawiają się także inne związane z ESP kody usterek.
Możliwa przyczyna:
Funkcja ESP wyłączona przy użyciu serwisowego komputera diagnostycznego.
Pojazd jedzie po drodze o złej jakości.
Rejestrowanie obecności przyczepy pojazdu wyłączone przy użyciu komputera serwisowego.
Czujnik ciśnienia zwalniacza podaje błędną wartość.
Inna usterka związana z funkcją ESP.


Post Wysłano: 25 lis 2011, 18:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

lukas27 napisz lepiej co robiles z kolumna kierownicy lub drazkami ? czy kierownice masz prosto jak auto jedzie prosto ?? czy nie grzebales przy kabelkach pod kierownica ?? lub nie rozlales kawy na kierownice ???

kasacja bledu za pomoca sekwencji kalibracyjnej z uzyciem VACDS .....!!!!

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 25 lis 2011, 18:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 kwie 2011, 14:28
Posty: 69
Lokalizacja: Lublin

tszpak strzał w dziesiątkę :lol: znam przypadek że kierowca chciał napoić kawą czujnik kąta skrętu:D


Post Wysłano: 25 lis 2011, 22:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2008, 11:00
Posty: 27
GG: 4662074
Samochód: VOLVO FH12

Z drążkami ani z niczym podobnym nic nie było robione.O kawę musiałbym zapytać kierowce ale pewnie się nie przyzna a co do drogi to można ją nazwać poligonem to może przez to.Myślałem że ma to związek ze skrzynią biegów bo auto zaczęło szarpać przy ruszaniu i po dojechaniu do domu zaczęło coś popiskiwać w skrzyni.Myślę że to łożysko oporowe walnęło i tak popiskuje.Jutro holuję go na warsztat bo jechać trochę strach żeby nie pogorszyć sytuacji i raczej skrzynia do wyjęcia:(Jak macie jakieś inne pomysły oprócz łożyska oporowego proszę o jakieś porady i sugestie.


Post Wysłano: 26 lis 2011, 1:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

niech ci najpierw naprawia sprzeglo ( jak padlo lozysko to masz pewnie sloneczko i tarcze do wymiany ) musza skalibrowac sprzeglo i skrzynie po czym niech wykasuja wszystkie bledy z pamieci jazda testowa pokaze czy masz jakij blad z ESP czy nie jak dalej aktywny to najpierw KALIBRACJA zanim ci rozbiora polowe auta i wymienia ze 3 komputery


pozdrowienia

ps. nie odpalaj auta z walnietym lozyskiem jak sie wysypia kulki i zablokuja kolo zamachowe to moze nawwet rozwalic obudowe "!!!!!!

blad ESP pojawi sie rowniez jak kierowca walnie w kraweznik na skreconych kolach .... szczegoolnie FMI14 .......

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 02 sty 2012, 1:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2008, 9:11
Posty: 15
GG: 0

Jak ma około 550 - 600 tyś km to prawdopodobnie łożysko sprzęgła


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: