Cytuj:
Najpierw wypnij wtyczki od kabiny od tych dużych wiązek i potraktuj wtyczki np WD40. Klakson elektryczny i pneumatyczny jest sterowany masą a plus jest stały
Przecież kable od sygnału elektrycznego masz całkiem na wierzchu
Problem dalej istnieje.
Kable od klaksonu elektrycznego wchodzą w peszel który wychodzi od strony kierowcy i się rozdziela dalej idzie do klaksonu pneumatycznego. Od czego idą kable w tej wiązce po za klaksonami?
Gdy zatrąbię elektrycznym zapala się edc i wywala dwa błędy: sygnał prędkości jazdy oraz łącznik zbliżeniowy sprzęgła, gaz działa normalnie.
Wtyczki pod atrapą z lewej strony są zdrowe i niezaśniedziałe. A dalej występuje problem że jak się wjedzie w kałuże to samochód nie reaguje na gaz. Wczoraj przez godzinę lałem wodę na wiązki i oczywiście wszystko w porządku.
Gdzie i jak szukać dalej?