Witam koledzy czy macie może jakiś sposób, patent na to żeby ziemia nie klejiła sie do kipra???.Może głupie pytanie ale jest to strasznie uciążliwe, a bicie młotem przy 6m kiprze dzwigniętym to nie jest proste...ani szarpanie.Nic nie pomaga może czymś posmarować???Z góry dzięki.Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 05 maja 2011, 12:31 przez demon55, łącznie zmieniany 1 raz.
no to miał byś od groma "zabawy" jakbyś chciał co kilka kursów smarować 6 metrową wywrote
Nie wyobrażam sobie również o jakich ilościach tego przepalonego oleju trzeba by mówić. Niby spoko, wiadomo że warstwa była by symboliczna, ot żeby nie łapało paki, ale z drugiej strony jakby nie było to powierzchnie masz dość konkretną do przesmarowania.
Adhezja to wróg każdej wywrotki
_________________ Kręcić kierownicą każdy może, czasem troche lepiej, czasem troche gorzej.
Krajówka ...
Rejestracja:05 paź 2006, 12:38 Posty: 3640
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN
Ja smarowałem naczepę co kurs i jakoś nie marudzę, jak był mróz to jeszcze solą sypałem. Od groma zabawy jak to mówisz to jest jak nie chce spaść ładunek.
_________________ Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.
a to pewnie że więcej zabawy, a i trudniej w ogóle później do końca z tym dojść.
Ile ci szło jednorazowo tego "poślizgu" na naczepe?
Ale tak sobie jeszcze myśle ze inaczej sprawa ma się tutaj jeśli chodzi o wywrotke solówke a inaczej o naczepe. Jednak mniejsza wywrotka zazwyczaj tych załadunków i rozładunków w ciągu dnia zalicza nie raz po 20 i więcej, duże wanny jednak raczej jeżdżą na dalsze odcinki a co za tym idzie mniejsza jest częstotliwość załadunków/rozładunków, a tym samym mniejsza częstotliwość potrzeby smarowania.
Ciekaw jestem jeszcze wypowiedzi innych osób, czy smarują w takich przypadkach solówki wywrotki, a jeśli tak to jak to własnie konkretniej sie miało z częstotliwością potrzeby zabezpieczania powierzchni.
_________________ Kręcić kierownicą każdy może, czasem troche lepiej, czasem troche gorzej.
Krajówka ...
Jak wozisz ziemię z jakiś wykopów to jest tam zapewne koparka,a jak jest to po problemie,co kilka kursów kiper w górę i heja,jak jest dobry operator to nie będziesz musiał nawet poprawiać.
Więc posmarowałem olejem i było dobrze 3 kursy,ale dokopaliśmy się do łupku i jest taki patent ze na sam spód 2 łyżki jego a na górę ziemię.Zjeżdża bez najmniejszego problemu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę