Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 mar 2011, 15:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2011, 15:31
Posty: 5
GG: 32558349
Samochód: man tga 360

WITAM MAM PROBLEM Z MAN 360 WYŚWIETLA MI SIĘ BŁĄD O NAZWIE BRAKE FAILURE EINGIES Z CZERWONĄ KONTROLKĄ SILNIKA I Z CZERWONYM WYKRZYKNIKIEM MAM DOŚĆ JUŻ SERVISU OLSZTYŃSKIEGO WIEC JEŻDŻĘ PRAWIE NIE NACISKAJĄC GAZU BO POJAWIA SIĘ ON W MOMENCIE OBCIĄŻENIA (GÓRKI LUB RUSZANIA ALE TYLKO PRZY WYŻSZYCH BIEGACH)JAK KTOŚ COŚ MIAŁ TAKIEGO TO CHĘTNIE SIĘ DOWIEM POZDRAWIAM :( :( :(


Ostatnio zmieniony 26 mar 2011, 18:40 przez AdekS, łącznie zmieniany 3 razy.
Pisanie dużymi literami oznacza krzyk, więc się opanuj i nie pisz z włączonym Caps Lock`iem.


Post Wysłano: 26 mar 2011, 17:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Awaria hamulca silnikowego a dokładnie położenie klapy zawór EGR odczytaj kod EDC w DIAGNOZE wtedy będzie wiadomo czy to to to na pewno
Poruszaj ręką siłownik od EGRu

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 27 mar 2011, 16:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2011, 15:31
Posty: 5
GG: 32558349
Samochód: man tga 360

ok dzieki ale po chłopsku to jest zwalniacz górski na wydechu bo już tam rozbierałem ten pojedyńczy siłownik(wymieniłem go) i oglądałem klapę zamykającą spaliny ale wszystko chodzi lekko no i nie wiem gdzie szukać tego zaworu który wypuszcza ten pojedyńczy przewód powietrzny dochodzący do siłownika on gdzieś musi być po środku samochodu koło koła zapasowego a jak wejde w diagnoze to i tak nie wiem gdzie szukać tego zaworu.pozdrawiam(może chodzi tylko o przeczyszczenie zaworu tak jak mi to opowiadał jeden kolega na trasie ale też nie powiedział gdzie szukać bo servis mu robił)


Post Wysłano: 27 mar 2011, 16:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2011, 15:31
Posty: 5
GG: 32558349
Samochód: man tga 360

jeszcze jedno żaden błąd nie wyświela sie z numeryczny tylko pojawia sie napis i kontrolki i w tym momencie dodaje do gazu trochę albo popuszczam i ginie to


Post Wysłano: 27 mar 2011, 16:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Masz poruszać siłownikiem od EGRu który znajduje się nad głowicą silnika od strony wentylatora
Zawór od siłownika znajduje się w ramie miedzy poprzeczką a skrzynią biegów http://picturepush.com/public/5198346
Zostaje błąd w pamięci nawet jeśli tylko zapala się kontrolka i wyświetla komunikat

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 28 mar 2011, 18:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok

Ja tez mam ten problem z egr ,to co mam wymienić zawór cały ,czy siłownik o tej klapki?
:/


Post Wysłano: 30 mar 2011, 8:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Ja tez mam ten problem z egr ,to co mam wymienić zawór cały ,czy siłownik o tej klapki?
:/
Na początek spróbuj zrobić kalibracje siłownika od egru, sprawdź czy niema luzów na łączeniu siłownika z klapką

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 30 mar 2011, 23:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2011, 15:31
Posty: 5
GG: 32558349
Samochód: man tga 360

witam jest dobrze ale nie za dobrze odpięło mi sie zabezpieczenie od EGR-u ale i tak go wykręciłem przeczyściłem ,nasmarowałem i chyba działa ale pojawił się w to miejsce inny błąd a mianowicie zbr 1086-01 i nie wiem czy to ma związek bo wygląda na to że to jest zużycie lub nierównomierne zużycie klocków na przedniej osi bo są przy końcu,ale dzięki lepszy błąd od czerwonej kontrolki silnika pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 0:06 przez Danio, łącznie zmieniany 1 raz.
Ortografia.


Post Wysłano: 31 mar 2011, 1:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

ZBR to sterownik obslugujacy swiatla i kilka innych wskaznikow .
To EBS jest odpowiedzialny za hamulce i w tym za monitoring stanu okladzin .

Twoj blad informuje o braku sygnalu z czujnika cisnienia systemu 3-ciego.Uszkodzony czujnik ,uskodzone przewody ,lub ktorys z czujnikow 1 lub 2 ( sa wpiete szeregowo ).
Czujnik nr3 umieszczony jest przewaznie w ramie pojazdu w srodkowej czesci.


Post Wysłano: 01 kwie 2011, 20:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Cytuj:
ZBR to sterownik obslugujacy swiatla i kilka innych wskaznikow .
To EBS jest odpowiedzialny za hamulce i w tym za monitoring stanu okladzin .

Twoj blad informuje o braku sygnalu z czujnika cisnienia systemu 3-ciego.Uszkodzony czujnik ,uskodzone przewody ,lub ktorys z czujnikow 1 lub 2 ( sa wpiete szeregowo ).
Czujnik nr3 umieszczony jest przewaznie w ramie pojazdu w srodkowej czesci.

Są cztery czujniki i żaden nie jest wpięty szeregowo .


Post Wysłano: 01 kwie 2011, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Wypnij wtyczke z 2 to zginie sygnal z 3 ciego, wypnij wtyczke z 1 szego to stracisz wszystkie sygnaly , sprawdz a zmienisz zdanie ;) .
Nie wszystkie auta sa wyposazone w 4 ty czujnik .


Post Wysłano: 01 kwie 2011, 22:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Chyba nie rozumiesz znaczenia pojęcia połączenie szeregowe .


Post Wysłano: 02 kwie 2011, 19:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Ujme to inaczej ,skoro czepiasz sie slowek .

( jak dla mnie ,sygnal/napiecie/ masa obojetnie ,ktore przechodza przez czujnik ,wchodza jednym pinem i wychodza drugim , to tworza szereg w obwodzie , nie wzorcowy z definicji ,ale tak to najlepiej ujac...... widocznie glupi jestem )

Nie sa wpiete szeregowo !!!! ...
....,ale przewody przechodza przez kazdy z czujnikow ,jak odepnie sie jeden to nastepny nie bedzie chodzil , podobnie jak w niektorych lampkach choinkowych .
Wiec jak beda skorodowane piny we wtyczce nr1 to nastepne czujniki przestana poprawnie dzialac .Czyli jak nie chodzi czujnik nr 3 to trzeba tez zwrocic uwage na polaczenie i czujnik nr 2 .


Post Wysłano: 04 kwie 2011, 16:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2011, 15:31
Posty: 5
GG: 32558349
Samochód: man tga 360

wielkie dzięki za podpowiedzi wiosna przyszła czujniki ucichły , zbr znikł a egr zrobiony wreszcie czysty komp pozdrawiam :D


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: