Witam. Jakis czas temu mialem problemy ze stopem w wywrotce 2-osiowej ale powodem okazala sie nielaczaca wtyczka na czujniku... Teraz jednak stop palil sie coraz gorzej, niekiedy lapal przy koncu pedala hamulca, po prostu jak nie wcisnelo sie pedalu na maxa to stop sie nie zapalil i to powodowalo niebezpieczne sytuacje na drodze. Wykrecilismy czujnik i sie okazalo po podlaczeniu pod sprezarke, ze czujnik w ogole prawie pod wplywem cisnienie nie zwiera (nie robi zwarcia) wiec oczywiscie do wyrzucenia. Dzis zakupilem nowy ale pojawil sie problem, przed zalozeniem przeswietlilem go i rzeczywiscie po podlaczeniu pod sprezarke zwieral, a wiec jest dobry, wiadomo - nowy. Po zamontowaniu do auta stop pali sie caly czas!!! Wtyczka miala 4 wejscia a czujnik 3 wyjscia, jeden bolec slepy - plastikowy i 2 styki, wiec wlozylem jedyne 2 styki od czujnika do jedynych dwoch stykowow we wtyczce i lipa. Na czujniku byly jakies numerki '1' i '2', czy ma znaczenie ktory pin wtyczki podlaczylem do '1' i '2'? Wg mnie nie, ale nie wiem juz sam;-/. Piny przy wtyczce przed zalozeniem czujnika sprawdzalem, jeden mial prad a drugi nie, czyli poprawnie: jak czyjnik zrobi zwarcie po wcisnieciu hamulca to od pierwszego pinu na wtyczce przez czujnik pojdzie prad na drugi pin wtyczki i zaroweczki stop powinny palic... Wie ktos moze co z tym STOPem moze byc?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Pytanie czy dali dobry czujnik i nie pomylili z czujnikiem np od hamulca ręcznego tam działa odwrotnie czujnik jak niema powietrza to są styki zwarte i pali się kontrolka. Oba czujniki wygadają podobnie. Przy dwóch bolcach w czujniku niema znaczenia jak podłączysz przewody do czujnika.
Lub kupiłeś jakąś podróbkę czujnika, radze wykręcić i sprawdzić jeszcze raz czujnik
Nie uwierzysz kolego, ale jednak ma znaczenie jak podlaczysz ten czujnik!!! Sam nie moge w to uwierzyc... po wyjeciu go sprawdzilem go pod akumulatorem i rzeczywiscie jak podlaczysz go w jeden sposob to nie przewodzi (i tak powinien byc zamontowany jak przy tym podlaczeniu) a odwrotnie to przewodzi i ja tak mialem wlasnie podlaczone - caly czas palil mi sie STOP!!!
Zmienilem te piny odwrotnie i jest ok!!!
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę