Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

witam
była wyjmowana skrzynia biegów i od tamtego czasu lata skazówka od prędkościomierza,czy wie ktoś co to może być za przyczyna?

za odp wielkie dzięki


Post Wysłano: 25 lut 2011, 20:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6059
Samochód: Volvo FH

Uszkodzili Ci impulsator, kostkę od impulsatora, albo wiązkę od niego.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 25 lut 2011, 20:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

dodam że był odkręcony przewód i nadal łatała czy jakiś przewód robił zwarcie czy coś innego?


Post Wysłano: 25 lut 2011, 22:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5112
Samochód: orange i grafitowy

przyczyną jest wadliwy impulsator - w niedługim czasie spodziewaj się wymiany.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

kolego a jak rysuje tarczkę gruba czarna kreska ? Jak tak to jw impulsator wymiana kolo 300zł do 4

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Czy reszta komponentow Ci dziala prawidlowo .Nie wiem jak w Scanii ,ale w MANie mozna popieprzyc wtyczki ,pasuje do czujnika predkosci na wyjsciu ze skrzyni.


Post Wysłano: 26 lut 2011, 16:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

dzisiaj rozmawiałem z kumplem elektrykiem i mówił ze może brak masy albo przetarty przewód czy to jest możliwe?


Post Wysłano: 26 lut 2011, 17:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lip 2009, 19:23
Posty: 137
GG: 0
Samochód: man f2000
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

W moim mańku f2000 też tak się działo winna była kostka którą wpinasz w impulsator. Gość na tacho zdjął plombe osuszył i złożył za 20zł i jest ok. Woda dostała się przez dziurkę w izolacji przewodu który idzie od impulsatora do tacho kropelka za 2zł i dziurka zaklejona działa już ze 2lata bez problemu. Też mi mówili że impulsator do wymiany. Jak masz kogoś co robi tachografy to podjedż i niech ci sprawdzi może zaoszczędzisz te 400zł. :P

_________________
Jakub


Post Wysłano: 27 lut 2011, 12:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 578
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

kolego jest to możliwe że brak masy. obrotomież bieże sygnał z alternatora kolego. wykręc szczotkotrzymacz i zobacz jak wyglądają szczotki. ja miałem taki objaw w paru autkach i wina była po stronie szczotek

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 27 lut 2011, 13:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jeśli wskazówka skacze z tą samą częstotliwością do prędkości około 20-40km/h to jest przerwane połączenie miedzy tachografem a impulsatorem lub sam impulsator uszkodzony w skrzyni biegów. Takie objawy są po odłączeniu wtyczki od impulsatora tak właśnie tacho się zachowuje jak zostanie przerwany obwód.
Takie zabezpieczenie żeby czasem ktoś nie jeździł z odłączonym impulsatorem i w czasie jazdy nie rysował pauzy :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2010, 14:39
Posty: 2
GG: 0
Samochód: DAF

wymien szczotki a w alternatorze albo regulator napiecia, pol godzinki roboty i po sprawie.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
wymien szczotki a w alternatorze albo regulator napiecia, pol godzinki roboty i po sprawie.
Co ma wspólnego alternator z prędkościomierzem :?: najwyżej to z obrotomierzem i tam jak wskazówka skacze to należało by zajrzeć do alternatora :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 paź 2010, 20:51
Posty: 21
GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Zdejmij na chwile kleme z akumulatora.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 maja 2009, 21:04
Posty: 197
Samochód: Scania 124L Topline

i problem rozwiązany
jednak nawalił impulsator

dzięki za odp:)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 14 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: