A tak ogólnie, jesli zakłada się jakieś filtry, etc. by podnieść klasyfikację Euro np. z 3/4, czy coś to jaka jest górna granica modyfikacji? O ile stopni da się przeskoczyć, czy można np. z Euro 3 na 5?
Pytanie ogólne, nie związane ściśle z Iveco i wyżej zadanym pytaniem.
Rejestracja:11 mar 2010, 18:10 Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka
ta firma zajmuje się adaptacją układów wydechowych do wyższych Euro
Kiedyś widziałem mercedesa kaczkę z takim tłumikiem i naklejke na nim Euro4:D http://www.dinex.dk/index.asp?pID={3579 ... 4C40A2CD84}
w Polsce mają jakieś tam przedstawicielstwo
ale cena jest zabójcza
Kiedyś na allegro był taki system do autobusu silnik 9l maks chyba 350KM cena jakoś 25-30tys zł
Przedewszystkim euro 3 a euro 5 to wydech tz adblue czytli wtrysk mocznika w pewnej fazie do wydechu a nie jak nie którzy myslą do paliwa:-) pozatym inna pompa paliwa. Jest taka możliwość ale jest bardzo kosztowna co za tym idzie nie opłacalna.
Jedyne co można zrobic to zastosować filtr cząstezczek ale to przeskoczysz tylko do klasy 4.
Aby przejść do euro 5 konieczny jest wydech z wtryskiem ADBLUE.
POZDRAWIAM SERWISANT ASO
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę