[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool DAF 480 vs 430 XF 95 SSC Opinie, Spalanie ... - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Witam, potrzebuje wiadomości na temat Dafa XF 95 430 oraz 480 (tez XF 95) w najwyższej kabinie Super Space Cab. Rok na pewno 2006Euro 3 manualna skrzynia biegów. Jakieś usterki, przydatne inf na temat w/w Dafa. Na co zwracać uwagę przy zakupie. Jak z awaryjnością. Spalanie. Komfort jazdy.
Rejestracja:02 mar 2007, 20:10 Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
Ja akurat mam 380 ale kolega ma dwie 480 km ssc i powiedzial mi ze niechce innego motoru ma 430 stki jak i 380 ale z 480 jest najbardziej zadowolony trasy robi b-stok grodzisk maz-litwa i tak w kólko srednie spalanie 27-29 lit takze twierdzi ze do 30lit i moc spora takze tyle wiem Pozdr
Ja mam XF-a 430KM, 2006r. Euro3, bardzo dobrze sobie daje rade zwłaszcza że zawsze jest przeładowany wozimy tak w granicach 30 do 32T co prawda tylko w jedną stronę powrót na pusto wychodzi ok 27-30 litrów zależy od terenu, kabina SC mnie w zupełności wystarcza, Wiadomo jak będziesz jeździł na międzynarodowe trasy SSC będzie lepszy, ogólnie wygodne i komfortowe auto, pozdo
też potwierdzam że umiejętna eksploatacja 480 daje większe możliwości w zmniejszeniu zużycia paliwa co dotyczy nie tylko tej marki
dziwne jest tylko to że właściciele firm transportowych przy zakupie taboru wybierają te najsłabsze wersje a oczekują potem średniego zużycia paliwa jak przy tych najmocniejszych
też potwierdzam że umiejętna eksploatacja 480 daje większe możliwości w zmniejszeniu zużycia paliwa co dotyczy nie tylko tej marki
dziwne jest tylko to że właściciele firm transportowych przy zakupie taboru wybierają te najsłabsze wersje a oczekują potem średniego zużycia paliwa jak przy tych najmocniejszych
Musisz wziąć pod uwagę, że za mocniejsze jednostki napędowe trzeba więcej zapłacić. A przy zakupie większej ilości pojazdów różnica w cenie rzutuje na ostateczną wartość zamówienia. Wybaczcie O/T.
zgadza sie że trzeba zapłacić więcej ale mając na uwadze że okres bezproblemowej wynosi ok 1mkm a szacunkowo ten droższy zakup da min 2L/100km to możesz zaoszczędzić 20000L razy 5zł ( choć to już mało realne żeby tak tanio było) =100tzł tj ponad 25t euro a początkowo dokładasz max 5tE wiec dla mnie rachunek jest prosty ,no chyba że kupujesz auto z nastawieniem na 2-3 lata to wtedy nie ma sensu aczkolwiek dla samego lepszego samopoczucia też warto
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę