Cytuj:
1)Krzysiek,mogę nie znać się kompletnie na mechanice,ale kierując się zdrowym rozsądkiem i prawami fizyki nie masz racji.Uszczelniając obydwa zbiorniki,spowodujesz zassanie ścian zbiorników do środka.W efekcie staniesz na drodze,bo pompa nie pociągnie paliwa.
2)Marka pojazdu ma znaczenie,gdyż różne firmy,stosują różne rozwiązania.Nawet nowe Scanie u nas,mają smok tylko w jednym zbiorniku.Drugi jest tak jak by zapasowy.Ja w Volvo mam dwa smoki (niech szlag trafi).Temat już był przerabiany.Volvo potrafi wyssać całe paliwo z jednego zbiornika,podczas gdy w drugim zbiorniku jest 300l.Efekt jest taki,że auto się zapowietrzy.
1)ależ ja sie całkowicie zgadzam w tej kwestii z tobą a nasza rozbieżność wynikła z tego że zasugerowałem sie twoim lewym zbiornikiem bo u mnie prawy jest głównym ale co by to działało jak należy to jeszcze przydałby sie zawór zwrotny w dolnym połączeniu zbiorników
2)tak tylko bądź dociekliwy i zasięgnij informacji czy wyjechały one z taśmy z dwoma zbiornikami czy u nas w Polsce był dołożony??? ja też mam auto co ma smok w obu zbiornikach a połączone dołem ale jest to dokładany zbiornik choć oryginalny a kolega ma gotowca z taśmy i ma zasilanie z dwóch pociągnięte górą ale nie bede się spierał bo nie często mam do czynienia z punktem wydawania nowych samochodów
