Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
Generalnie skrzynie automatyczne nie sa proste w naprawie, ale ja bym zaczal od wymiany oleju i filtra. Zbyt pozna zmiana biegu moglaby swiadczyc o slizganiu sie sprzegla lub przeklamywaniu czujnika obrotow skrzyni tylko ze tu jest sytuacja takze w druga strone.
Trzeba by podpiac manometry w punkty pomiarowe na skrzyni i sie z nimi przejechac obserwujac cisnienia. To samo zrobic z pomiarem sygnalow na zaworach sterujacych. Niestety aby cos z tego wywnioskowac trzeba miec ksiazke do tej skrzyni.
Jezeli cisnienia i ich zmiany ida w parze z sygnalami sterujacymi to oznaczac moze ze elektronika sterujaca jest problemem.
Czy nie ma innych usterek np ABS`u, zle wskazania tacho - nie ma kombinacji z tacho, z rozmiarami opon nie bylo cudowane, silnik kulawo chodzi, nieprawidlowe obroty silnika ?
Rejestracja:02 mar 2007, 20:10 Posty: 320
Lokalizacja: ??Bialystok
ByC moze masz racje z tą płytą tam śa siłowniki które zmieniają biegi byc moze są juz troche zuzyte i moze wolniej chodza to sie da naprawic,a powiedz czy szarpie przy zmianie biegow?
Rejestracja:23 maja 2007, 17:56 Posty: 578
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa
no nie szarpie,wszystko płynnie sie odbywa tylko redukcje odbywają sie zbyt pożno co do obrotów silnika i go muli pod górki,i czasami rano przy starcie nie chce automatycznie przeżucac biegów i trzeba mu pomódz ręcznie
_________________ Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę