Rejestracja:11 maja 2010, 21:32 Posty: 56
GG: 4015060
Samochód: Magnum 480 DXI
koledzy mam pytanie ,chce kupic magnum pod patelnie rocznik 2002-2005 ,ale zastanawiam sie czy nie wybrac auta ktore chodzilo pod plandeka i pozniej dolozyc mu wywrot,tak sobie mysle ze powinno byc mniej ''wymeczone'' wiadomo o co chodzi. Prosze o Wasze opnie i rady z gory dziekuje
Na pewno łatwiej trafić ładniejszą sztukę z międzynarodówki, aczkolwiek nie ma na to zasady i jak dobrze poszukasz to znajdziesz auto, które fruwało z wywrotką w zadowalającym stanie
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Rejestracja:23 maja 2010, 11:10 Posty: 113
GG: 1
Samochód: volvo, renault
Lokalizacja: południe RP
Wrócę do spalania. Magnum 430 Mack.
Warszawa-rzeszów-barwinek-budapeszt-gorica( przez alpy )-padva - -24 tony. Venecja -gorica-budapeszt-barwinek-rzeszów-lublin 24,6 ton. wszystko w/g wagi. Prędkość 85 km/h. Srednie spalanie 33,1 l/100
Może jakiś Man, Scania spala mniej?
ps.
450 DXI Premium na każdej górce z 24 tonami na tej samej trasie wymięka.
Jej Srednie 37,5 l/100 km
_________________ Jeśli pomogłem, a robię to dla przyjemności - podziękuj.
Z góry przepraszam za lichy język ale nie znam odpowiedniej terminologii i nomenklatury.
Otóż- poszukuję i pytam o folię do naklejenia na powierzchnię podłogi w kabinie Magnumki ( folia została zerwana, gąbka się suszy, bo miała wodę w środku i teraz potrzebuję nakleić nową folię, jak te gąbki z podłogi wyschną). i tu mam problem- jaki to rodzaj folii?
Nie proszę o podanie linków, tylko o nazwę, rodzaj takiej folii.
Rejestracja:20 cze 2010, 14:23 Posty: 491
GG: 1
Samochód: MB
Lokalizacja: Białystok, Polska B
A jak tak z innej beczki. Ma ktoś z was styczność z silnikami 440 konnymi w Magnumkach? Jak według was się sprawują? Jak ze spalaniem.? Czy jakieś poważne awarie?
Tato jeździł Magnumką 440 z 2004 roku i na moc nie narzekał. Auto miał na stanie 4 lata, przez co nie musiał jej od początku "odmulać" - w efekcie chodziła jak rakieta, choć w górach trochę ustępowała pierwszeństwa Volvo FH 420 a tym bardziej 440.
Paliła różnie, w firmie Magnumki miały normy 36L i zazwyczaj się w niej mieściła, czasem zdarzało się nawet 38L, zależy od kierunku trasy.
Pod koniec etapu gdy jeździł nią tata zaczęła już mieć swoje zachcianki, a to padały zawory pod kabiną, a to pompa paliwa się rozsypała - ot, skończyła się gwarancja to i skończyła się bezawaryjna jazda.
Rejestracja:20 cze 2010, 14:23 Posty: 491
GG: 1
Samochód: MB
Lokalizacja: Białystok, Polska B
Czyli widzę , że mamy podobnie.
Nasza jest z 2002, również 440, pytałem żeby mieć jakieś porównanie. Ze spalaniem nie jest tak źle, wychodzi 34 litry. Ostatnią, dość poważna awarią była wymiana dwóch wtrysków które poprostu padły. Auto było wyeliminowane z rozgrywek na 2 tygodnie. Teraz po naprawie zmniejszyło się spalanie do około 32 przy nodze Taty ( średnio 80=85km/h) Jedynym minusem jest to, że autko się strasznie powoli zbiera dopiero potem idzie dobrze.
Witam, wczoraj miałem okazję zczytać infomaxem RENAULT MAGNUM 480 OPTIDRIVER
Po dwóch tygodniach pod chłodnią(24t bananów), na międzynarodówce średnie spalanie 29,6l (!)
Jak będę miał chwilę to wrzuce na forum plik z odczytu w pdf
Kierowca który nim jeździł był wprost zachwycony, na codzień lata VOLVO 460
Czy w Magnum z 2004 roku, normalne jest że kabina chodzi na poduszkach na postoju na boki, chodzi mi że ona się przechyla na poduszkach raz w prawo raz w lewo.
Nie wiem czy to jest normalne czy może to jakiś problem techniczny w naszym egzemplarzu Magnum.
Pytam bo w naszej firmie pojawiło się Magnum i to jest pierwszy pojazd tej marki w firmie.
Czy w Magnum z 2004 roku, normalne jest że kabina chodzi na poduszkach na postoju na boki, chodzi mi że ona się przechyla na poduszkach raz w prawo raz w lewo.
Nie wiem czy to jest normalne czy może to jakiś problem techniczny w naszym egzemplarzu Magnum.
Pytam bo w naszej firmie pojawiło się Magnum i to jest pierwszy pojazd tej marki w firmie.
Zakładają drugi zawór poziomujący z tyłu kabiny.Z prawej strony masz zawór na wierzchu a z drugiej strony zawór trzeba założyć od środka,bo tam są otwory na śruby.
Czy w Magnum z 2004 roku, normalne jest że kabina chodzi na poduszkach na postoju na boki, chodzi mi że ona się przechyla na poduszkach raz w prawo raz w lewo.
Nie wiem czy to jest normalne czy może to jakiś problem techniczny w naszym egzemplarzu Magnum.
Pytam bo w naszej firmie pojawiło się Magnum i to jest pierwszy pojazd tej marki w firmie.
Zakładają drugi zawór poziomujący z tyłu kabiny.Z prawej strony masz zawór na wierzchu a z drugiej strony zawór trzeba założyć od środka,bo tam są otwory na śruby.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę