Rejestracja:30 maja 2007, 20:18 Posty: 272
Samochód: Renault Magnum
Lokalizacja: Opole
Witam. Mam do was pytanie dotyczące silników z Magnum 2. Chodzi mi o silnik 440 i 480km. Który lepszy? Jeżeli ktoś miał styczność z tymi silnikami to chętnie posłucham jak się spisywały.
Raczej tak. O 480 słyszałem tylko tyle że są dosyć awaryjne, ale palą mniej niż 440. Za to 440 są w miarę bezawaryjne, ale znowu palą sporo.
Edit: Co do "jakości" mocy, to tato był zadowolony, choć od Volva 420 a tym bardziej 440 sporo odstawała. Tata zrobił Magnuką 440 ponad 300 tysięcy i większych awarii nie miała, poza tym że raz rozleciał się alternator. Dopiero przy przebiegu 800 tysięcy zaczęła mieć fochy, od czasu do czasu lubił paść jakiś zawór czy coś.
Podobnie było z wszystkimi Magnumkami w firmie, były 4 egzemplarze, z każdym działo się podobnie.
No więc jeśli chodzi o silniki E-Techa, to mam znajomego w serwisie Renault Trucks. Niedawno mieliśmy do wyboru zakup Magnum z silnikiem 480 E-Tech (890 tyś km, 2001r) lub Scanii 124L 400. Poradziliśmy się znajomego czy Magnum było by dobrym wyborem, lecz powiedział nam że silnik E-Techa są dobre, ale do przebiegu ok 700 tyś km, potem jest to niewiadoma. Dokładnie mówił o wymianie wtryskiwaczy i pomp paliwowych (po 1 na każdy wtrysk), koszt nowych przewyższył by połowę wartości auta, koszt regeneracji byłby mniejszy, lecz na regenerowane czeka się ponad miesiąc. Ze względu na to iż obsługujemy krajówkę i jeździmy na różnej jakości paliwach wybraliśmy Scanię.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę