Mój tata ma firmę niestety nie transportową i ma wozić towar z Polski do Anglii i związku z tym kupuje Mercedesa Sprintera.Mam następujące pytanie czy lepszy będzie furgon z leżanką za siedzeniami czy może kurnik na dachu i izoterma dodam ze towar nie jest ciężki max 1 tona proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów
_________________ TIR-Transit International Routier
Ładunek stały do Anglii, Niemiec,Rumuni,Węgier,Słowacji,Czech,Portugalii,Holandii wożone będą elementy elektroniczne ładunki.Tylko chyba jakby chciał zabrać ładunek powrotny to musi mieć tachograf albo jakąś licencje? Głównie chodzi nam o wygodę dla kierowcy.
_________________ TIR-Transit International Routier
Rejestracja:30 maja 2007, 18:25 Posty: 350
GG: 4604681
Lokalizacja: 50° 42’ 24,3” N 22° 24’ 38,8” E
Cytuj:
Tylko chyba jakby chciał zabrać ładunek powrotny to musi mieć tachograf albo jakąś licencje?
Transport do 3,5t DMC nie wymaga żadnych licencji. Tachograf też nie potrzebny jeżeli DMC zestawu też nie będzie przekraczać 3,5t. Także ja na miejscu Twojego taty zastanawiałbym się nad kontenerem albo izotermą, skoro macie wozić elektronikę.
_________________ Każda maszyna jest warta tyle ile wart jest człowiek który ją obsługuje!!!
wg mnie lepszy by był kurnik ponieważ nie ogranicza miejsca na pace a jak zdarzy się wam przewozić coś innego to kontener jest lepszym rozwiązaniem bo ma więcej przestrzeni
Osobiście uważam że furgon będzie tańszy w eksploatacji i przede wszystkim zakupie. Skoro towar ma się mieścić na dwóch euro paletach wystarczy z powodzeniem długość paki rzędu 3,3 m. Zostanie Ci zawsze miejsca na dodatkowy ładunek lub gdy sprzedaż wzrośnie. Ponadto kupując furgon możesz go wyposażyć w podwójny rząd siedzeń. Dzięki czemu kierowca będzie mógł się położyć i troszke pospać. Zainwestowałbym również w możliwość przesuwania ściany grodziowej. W razie W zawsze możesz sobie wwymontować drugi rząd siedzeń i przewieść więcej ładunku.
Wiem o czym mówię. Ponieważ w moim egzemplarzu (zaprezentowanym w Garażu), tak mam. Nie kupiłem natomiast drugiego rzędu siedzeń ponieważ jest mi nie potrzebny. Ale według mnie jest to lepsze rozwiązanie niż kupno auta z ramą pod zabudowę. Płacenie za zabudowe - kontener i jeszcze dodawanie kabiny sypialnej.
Jest jeszcze inna możliwość. Dubbelkabina i krotka rama o długości 3,5m i zabudowa - kontener + spojler dachowy. W taki sposób postępują nasi zachodni sąsiedzi. Nie cisną się w tych pseudo kabinach sypialnych.
_________________ Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.
Ale to ten sam temat : viewtopic.php?f=43&t=21700 tego samego usera tylko nowszy. Dlatego odpisałem na ten. Ponieważ sądziłem że moderator usunie nowszy temat który pokrywa się z tym na który odpisałem.
_________________ Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Rychu, wyjechałeś na holiday. Odcinki z Twoim udziałem są powtarzane i już nawet nie wiesz o nowościach w salonach .... nie dobrze
Nie ma już wersji 184KM z 3l. Jest 190KM z 3l. I podniesiono norme spalin z Euro 4 na 5.
Ile kosztuje taka rama pod zabudowe ? Jakie opcje zamówiliście ? Wersje serii 300 czy 400 ?
_________________ Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę