Z moich informacji wynika, że najmocniejsze były 470 konne
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Rejestracja:13 maja 2008, 22:32 Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Z moich informacji wynika, że najmocniejsze były 470 konne
Dokładnie. Najmocniejsze eF szesnastki były 470 konne. Dopiero po nastaniu modelu FH ten sam silnik ze zmienioną elektroniką uzyskiwał moce 470 i 520 koni mechanicznych.
_________________ Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.
Na tabliczce znamionowej, pewnie pod drzwiami pasażera albo kierowcy ją znajdziesz
I w dowodzie rejestracyjnym oczywiście
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Ostatnio zmieniony 05 lip 2009, 21:11 przez Bajzel, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie było. F16 wszedł do produkcji dopiero w roku 1986, wprowadzając zmiany modelowe na rok '87, czyli m.in. właśnie kwadratowe reflektory. Co do F12 to też nie kojarzę wersji 6x6, tutaj bardziej trzeba by było szukać u Terberga.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę