Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 cze 2009, 23:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Witam

Mam zamiar kupić busa+przeczepkę dwu osiwa. Auto ma służyć do impotru motocykli z zachodu. Bus musi byc koniecznie z winda i kurnikiem a przczepka z najazdem. Sprzet oczywiscie uzywany.Co do ceny moze byc obojętna. Posiadam C+E. Silnik jak najmocniejszy. Jaka zabudowa ? Plandeka, skrzynia, czy kontener. Co polecacie?

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 9:55 przez fafciuk, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 20 cze 2009, 9:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 15:59
Posty: 135
GG: 0
Samochód: 4141
Lokalizacja: BIAłystok

A jakie jest pytanie do użytkowników ? Bo konkretnego tutaj nie postawiłeś ?

_________________
Praca- DRIVER


Post Wysłano: 20 cze 2009, 10:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2008, 2:44
Posty: 43
GG: 2029686

Cytuj:
A jakie jest pytanie do użytkowników ? Bo konkretnego tutaj nie postawiłeś ?
Cytuj:
Witam

Jaka zabudowa ? Plandeka, skrzynia, czy kontener. Co polecacie?

faktycznie nie zadał...

To zależy ile tych motorów chcesz na raz tu zaciągnąć i jak one wypadają wagowo. Największą ładowność za pewne bedziesz miał w furgonie, ale tam miejsce ograniczone. Podejrzewam, że najlepsza bedzie plandeka.


Post Wysłano: 20 cze 2009, 12:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2005, 21:00
Posty: 79
Lokalizacja: Brzeg

skoro autko ma byc uzywane to z rynku wtórnego najłatwiej wyrwać plandeke o wymiarach 4,2 x 2,1 x 2.3 z kurnikiem jednak do tego typu ładunku poleciłbym jednak kontener lub izoterme(jest trwalsza, ale ciezsza) a to z racji tego ze motocykl jest ładunkiem wysokowartościowym a kurnik zawsze mozna dostawic


Post Wysłano: 21 cze 2009, 17:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 15:59
Posty: 135
GG: 0
Samochód: 4141
Lokalizacja: BIAłystok

Cytuj:
faktycznie nie zadał...
Cytuj:
Ostatnio edytowany przez fafciuk, Sob, 20.06.2009, 9:55, edytowano w sumie 1 raz
Mój post
Cytuj:
PostWysłany: Sob, 20.06.2009, 9:23
Morał: Autor jest na bieżąco ze swoim tematem

A co edytował ?
Oto rozwiązanie:
Cytuj:
Jaka zabudowa ? Plandeka, skrzynia, czy kontener. Co polecacie?
\

Żeby nikt ze mnie nie zrobił idioty...

_________________
Praca- DRIVER


Post Wysłano: 21 cze 2009, 17:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Zamiast kupować plandekę która tylko opory będzie powodować pomyśl nad lawetą z podwójną kabiną, gdzie druga część będzie wydzielona na 1 lub 2 łóżka. Raz, że wóz będzie lekki, dwa, że mniejsze opory = mniejsze spalanie, co w efekcie daje mniejsze koszty eksploatacji.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 22 cze 2009, 12:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sty 2008, 17:24
Posty: 57
GG: 0

Do lawet tylko tylny napęd. Bierz Sprintera 316 bo na używana 318 to chyba duży wydatek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: