Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 kwie 2009, 10:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

Witam mam takie pytanie odnosnie naczep typu chloodni , Firan.
jak to jest przy zakretach bo s;lyszalem ze ona sie wysuwa do 1.5 m ... czy trzeba zwracac dyza uwage zeby nie zachaczyc znaku np?

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 29 kwie 2009, 11:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

naczepy wychylają się nieznacznie.
jeżeli jedziesz po łuku i przejdzie róg ciągnika, to róg naczepy pójdzie nie więcej niż 10-15cm dalej. tutaj dokładnie mozna to zaobserwować: Obrazek
jednak jeżeli po przejściu rogu ciągnika zaczniesz odbijać kierowicą, lub dopiero po przejściu ciągnika łamać zestaw, wtedy ta różnica będzie wększa. na to trzeba uważać głównie przy wjeżdżaniu w bramy.

natomiast jest jeszcze jedna sprawa.
naczepa tym więcej zachodzi do przodu im głębiej zamontowany jest sworzeń królewski.
w większości naczep ta odległość jest identyczna. są jednak naczepy o długości skrzyni ładunkowej 13,9m (bardzo rzadkie), głównie pracujące z ciągnikami o krótkich kabinach i te naczepy więcej zachodzą do przodu.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 29 kwie 2009, 12:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

dzieki bardzo cyryl:)

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 10 maja 2009, 12:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 sie 2007, 20:57
Posty: 14
GG: 12495278
Lokalizacja: Przemyśl

nie żebym cukrował, ale od Kolegi Cyryla można się coś niecoś nauczyć :D pozdrawiam ;)

_________________
http://pl.youtube.com/user/przemyslanin1984


Post Wysłano: 10 maja 2009, 17:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1365
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ale są też naczepy w których tego problemu nie ma-np.cysterny,niektore wywrotki.Wiadomo krotki tylny zwis i to że ich przód nie jest tak daleko od siodła wysunięty w kierunku tyłu kabiny.

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Post Wysłano: 11 maja 2009, 22:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 sty 2009, 17:02
Posty: 68
GG: 0

duzy wplyw na zachodzenie tylu naczepy ma promien skrętu, jezeli ruszymy i zaczniemy powoli krecic w lewo zatajac szeroki luk wowczas tyl praktycznie wogole nie bedzie zachodzic, jezeli natomiat pojedizemy na wprost i w pewnym momencie na maxa skrecimy wowczac juz trzeba sie liczyc z tym ze tyl zajdzie nam troche i moze zgarnac co nieco po drodze...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: