[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
Spór z szefem o wypełnienie tarczki tacho - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 18 lut 2009, 18:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2009, 18:27
Posty: 1
GG: 0

witam.ma problem.tocze spor z szefem jak prawidlowo wypelnic wykresowke tachografu. jestem przedstawicielem handlowym i pracuje okolo 10godz.przypuscmy od 7 do 17.gdy koncze prace o 17 to co zrobic? Szef twierdzi ze wyjmuje wykresoke i recznie kresle linie z tylu tarczki w pozycji odpoczynku od godziny 17 do 24 a na nastepnej od 24 do 7rano.ja sadze ze tarczka powinna byc w tacho od 7-czyli momentu wyjazdu, po zjezdzie na firme przestawiona w pozycje lozko(odpoczynek) i wyjeta o 7 rano dnia nastepnego. prosze kogos o pomoc bo nie wiem kto ma racje


Post Wysłano: 18 lut 2009, 18:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 gru 2007, 11:07
Posty: 394
Lokalizacja: podlasie

obaj macie racje można tak jak ty robisz i tak jak ci szef mówi


Post Wysłano: 18 lut 2009, 18:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

metodę Twoją stosuję częściej, jeżdżący jednym autem na stałe, lub właściciele samochodów.
metodę szefa stosują kierowcy jeżdżący w większych firmach, gdzie auto może być zabrane np. w środku nocy przez innego kierowcę (awaryjnie), a wtedy Ty zostałbyś bez udokumentowanego czasu pracy.

proszę pamiętać, że wykresówka tacho jest dokumetacją czasu pracy kierowcy wypisanego na niej, a nie czasu pracy pojazdu.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 18 lut 2009, 20:54

Cytuj:
pracuje okolo 10godz.przypuscmy od 7 do 17.gdy koncze prace o 17 to co zrobic? Szef twierdzi ze wyjmuje wykresoke i recznie kresle linie z tylu tarczki w pozycji odpoczynku od godziny 17 do 24 a na nastepnej od 24 do 7rano.
Tak jest poprawnie i bezpieczniej, ale żeby zrobić tak :arrow:
Cytuj:
tarczka powinna byc w tacho od 7-czyli momentu wyjazdu, po zjezdzie na firme przestawiona w pozycje lozko(odpoczynek) i wyjeta o 7 rano dnia nastepnego.
musisz mieć pewność, że nikt nie będzie jeździł tym autem (nawet przestawiał o kilka metrów na parkingu).


Post Wysłano: 18 lut 2009, 22:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

A dlaczego po prostu po skończonej jeździe nie wyjmiesz tarczki? Jak wsiadam do auta np. 5 rano to wkładam tarczę, kończe o 17 wyjmuję ją podliczam kilometry i to wszystko. Nie opisuję nic z tyłu. A po co tarczka ma być do godziny 5 rano następnego dnia? Jeśli się spóźnie do pracy to tarcza się przerysuje i już mandat gotowy.


Post Wysłano: 18 lut 2009, 23:40
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Cytuj:
A dlaczego po prostu po skończonej jeździe nie wyjmiesz tarczki? Jak wsiadam do auta np. 5 rano to wkładam tarczę, kończe o 17 wyjmuję ją podliczam kilometry i to wszystko. Nie opisuję nic z tyłu. A po co tarczka ma być do godziny 5 rano następnego dnia? Jeśli się spóźnie do pracy to tarcza się przerysuje i już mandat gotowy.
jak zaplacisz to sie dowiesz czemu sie nie wyjmuje


Post Wysłano: 18 lut 2009, 23:46

Cytuj:
Cytuj:
A dlaczego po prostu po skończonej jeździe nie wyjmiesz tarczki? Jak wsiadam do auta np. 5 rano to wkładam tarczę, kończe o 17 wyjmuję ją podliczam kilometry i to wszystko. Nie opisuję nic z tyłu. A po co tarczka ma być do godziny 5 rano następnego dnia? Jeśli się spóźnie do pracy to tarcza się przerysuje i już mandat gotowy.
jak zaplacisz to sie dowiesz czemu sie nie wyjmuje
Za co ma zapłacić? Jest to poprawne postępowanie: kończysz zmianę, zliczasz kilometry, wypisujesz resztę tarczki i po sprawie.


Post Wysłano: 19 lut 2009, 1:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2009, 23:43
Posty: 82
GG: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Cytuj:
A dlaczego po prostu po skończonej jeździe nie wyjmiesz tarczki? Jak wsiadam do auta np. 5 rano to wkładam tarczę, kończe o 17 wyjmuję ją podliczam kilometry i to wszystko. Nie opisuję nic z tyłu. A po co tarczka ma być do godziny 5 rano następnego dnia? Jeśli się spóźnie do pracy to tarcza się przerysuje i już mandat gotowy.
volvo83, na twoich tarczkach nie ma udokumentowanej żadnej aktywności (jazda, odpoczynek czy inna praca) od godziny 17.00 do 5.00. Jak wytłumaczysz się inspektorowi podczas kontroli, że w tych godzinach odpoczywałeś. Zakładam, że nie masz też za ten okres czasu żadnego zaświadczenia, że nie pracowałeś. Powinieneś na odwrocie tarczki zaznaczyć "łóżko" od 17.00 do 5.00 i wtedy masz zapełnioną całą tarczkę tzn. 24 godziny, a rano o 5.00 możesz włożyć nową tarczkę i wszystko jest git.


Post Wysłano: 19 lut 2009, 10:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
A dlaczego po prostu po skończonej jeździe nie wyjmiesz tarczki? Jak wsiadam do auta np. 5 rano to wkładam tarczę, kończe o 17 wyjmuję ją podliczam kilometry i to wszystko. Nie opisuję nic z tyłu. A po co tarczka ma być do godziny 5 rano następnego dnia? Jeśli się spóźnie do pracy to tarcza się przerysuje i już mandat gotowy.
jak zaplacisz to sie dowiesz czemu sie nie wyjmuje
Za co ma zapłacić? Jest to poprawne postępowanie: kończysz zmianę, zliczasz kilometry, wypisujesz resztę tarczki i po sprawie.
Pierwsze słyszę że trzeba na odwrocie cos rysować. Mnie ITD nie kontrolowało, ale kolegę z firmy tak i on również nic nie rysował na odwrocie - także może czegoś nie wiem, ale pierwszy raz się spotykam z tym rysowaniem z tyłu tarczy. Jest na to jakiś przepis albo jakieś wyjaśnienie ITD że trzeba tak robić?


Post Wysłano: 19 lut 2009, 11:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 sty 2009, 23:43
Posty: 82
GG: 0
Lokalizacja: Sosnowiec

Cytuj:
Pierwsze słyszę że trzeba na odwrocie cos rysować. Mnie ITD nie kontrolowało, ale kolegę z firmy tak i on również nic nie rysował na odwrocie - także może czegoś nie wiem, ale pierwszy raz się spotykam z tym rysowaniem z tyłu tarczy. Jest na to jakiś przepis albo jakieś wyjaśnienie ITD że trzeba tak robić?
Rozporządzenie WE nr 561/2006, Art. 26, punkt 4.
Cytuj:
Jeżeli w wyniku oddalenia się od pojazdu kierowca nie jest w stanie używać urządzeń zainstalowanych w pojeździe, to okresy, o których mowa w ust. 3 tiret drugie lit. b), c) i d):
a) jeśli pojazd wyposażony jest w urządzenie rejestrujące zgodnie z załącznikiem I, wprowadza się na wykresówkę, ręcznie, w drodze automatycznej rejestracji lub innym sposobem, czytelnie i nie brudząc karty; lub
b) jeśli pojazd wyposażony jest w urządzenie rejestrujące zgodnie z załącznikiem IB, wprowadza się na kartę kierowcy przy użyciu urządzenia do ręcznego wprowadzania danych, w jakie wyposażone jest urządzenie rejestrujące.
"okresy, o których mowa w ust. 3 tiret drugie lit. b), c) i d)" to "inna praca", "dyspozycyjność" i "odpoczynek".


Post Wysłano: 21 cze 2009, 2:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 cze 2009, 0:08
Posty: 47
GG: 0

Podepne sie pod temat ;]
Powiedzcie czy robie prawidłowo z tarczką. Mianowcie parcuje od 7-17, od rana wkładam nową tarczkę, o 17 robie łóżka i tarczka zostaje w samochodzie. Jednak zdarza się nieraz tak że dostanę telefon pod wieczór ze następnego dnia mam wolne a samochód został na bazie. (Samochód jest moją własnością i nikt inny poza mną nim nie jezdzi). W takim wypadku tarczka sie przerysowuje i mógłbym dostac za to mandat?
Co mam robic w takim razie o tej godzinie 17? Przyznam się ze też pierwszy raz słyszę o wypełnianu tarczki na odwrocie :/
Czy to prawda że przy budowie dróg i mostów czas pracy nie obowiązuje?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: