Rejestracja:02 mar 2008, 10:40 Posty: 40
GG: 0
Lokalizacja: białystok
nigdy nie sprawdzałem jak tylko w układzie za pomocą jaltesta i ciśnienie powinno byc ok 1 bar na wolnych obrotach,padnięte wskazywały ok 0,6 bara po wymianie na nowy auto odzyskiwało moc i zmniejszało zużycie paliwa
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
zwykle te czujniki padaja zawyzajac doladowanie. Wtedy samochod zaczyna wiecej palic i kopcic. Przy bardzo duzym przeklamaniu zapala sie edc.
Druga rzecza jaka trzeba sprawdzic w tym czujniku to temp pow. doladowania bo bywa ze i od tej strony pada.
jesli nie masz kompa to spróbuj zmierzyć ten czujnik omomierzem lub amperomierzem, to Ci da informacje czy wogole działa ten czujnik...niestety nie wiem jakie powinny byc prawidłowe wartości (ale te możnaby zmierzyć w prawidłowo działającym silniku). Jeśli prąd nie będzie wogóle przepływał przez czujnik a napięcie na przewodzie do czujnika będzie to raczej czujnik do wymiany.
jesli nie masz kompa to spróbuj zmierzyć ten czujnik omomierzem lub amperomierzem, to Ci da informacje czy wogole działa ten czujnik...niestety nie wiem jakie powinny byc prawidłowe wartości (ale te możnaby zmierzyć w prawidłowo działającym silniku). Jeśli prąd nie będzie wogóle przepływał przez czujnik a napięcie na przewodzie do czujnika będzie to raczej czujnik do wymiany.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę