Rejestracja:25 wrz 2007, 17:44 Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa
No własnie, zazwyczaj jak swieci sie kontrolka błędu i brzęczyk się włącza to wiadomo czego chce - albo podniesiona kabina albo brak cisnienia w zbiornikach i jeszcze trzeba z odjazdem poczekać...
Ale co to moze byc ze co jakis czas się włącza błąd bez dodatkowych kontrolek i brzęczyk zaczyna wyć ? Zadna kontrolka wiecej się nie zapala, wszystkie wskaźniki w porządku.
Jak to można spróbować zdiagnozować ?
Wypięcie brzęczyka rozwiązuje tylko tyle ze nic nie drze się w kabinie, ale kontrolka czerwona nadal się włącza i wyłącza.
Miałem coś podobnego w swoim. Podczas jazdy zaczęło bimbać jakieś urządzonko. Kiedyś jak jechałem nim w trasę kiedy zaczęło bimbać otworzyłem tam gdzie są bezpieczniki i bimbało to przykręcone do tych drzwiczek. Ale to powtarzało się co kilka lat. Bimbało np. 2 tygodnie później dwa lata spokoju było i tak co jakiś czas przez kilka dni.
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
witam koledzy-moja f12 od kilku dni tez mnie denerwuje tym brzeczeniem, tylko po zgaszeniu silnika i nie wiem jak tego mam sie pozbyc .Po przekreceniu kluczykow pali sie ciagle pomaranczowy trojkacik i pali sie od zawsze tylko teraz do tego brzeczek, moze nasze auta domagaja sie juz zasluzonej emerytury.
Rejestracja:25 wrz 2007, 17:44 Posty: 576
GG: 1695456
Lokalizacja: Warszawa
zaraza jakaś...
brzeczyk to takie srebrne pudełko w skrzynce vis a vis pasażera. kostka z 7 kablami wchodzi od dołu, latwiej wykrecic to pudełko i wtedy do kabli dostęp prosty.
po wydłubaniu zółto/czerwonego przewodu LUB różowego przewodu przestaje sie drzeć. - tak jest u mnie, w najgorszym wypadku wypiąć całą kostkę po prostu.
Kontrolki - odkręcić froncik od tablicy wskaźników i wydłubać żarówkę.
Ale to środek doraźny, lepiej znaleźć rozwiązanie.
Rejestracja:13 maja 2008, 22:32 Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa
wg mnie przyjemny jest ten dzwiek tego brzeczyka ale zalezy kto co lubi i w jakich ilosciach. jesli nie myle to tez brzeczy jak masz wlaczone swiatla pozycyjne czy tez mijania i masz otwarte rownoczesnie drzwi. w firmie wuja kierowcy pod ten brzeczyk podpinali hydraulike zeby nie zaqpomniec ze trzeba wylaczyc pompe od wywrtou kiedy przelacznik sam jej nie wylaczal. moze u was poprzedni wlasiciele tez zrobili taki lub inny patent.
_________________ Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.
W mojej wtedy był też alarm. Miałem wypaśną wersje i miałem cz ale po jakimś czasie odszedł od nas i alarm ale bez pilota... I odkąd mieliśmy Volvo tak się działo a mieliśmy je 10 lat.
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę