Co go ustawię to jak wyłączę prąd to kasuje się nie wiem dlaczego... kiedyś był nie podłączony ten mały kabelek ale po podłączeniu jest to samo... denerwujące to jest jakbyście mogli to pomóżcie
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
zle Ci sie kolego wydaje. wylacznik glowny powinien byc tak podlaczony zeby nie odlaczal zasilania od takich rzeczy jak tacho , zegary, alarm i jednostka sterujaca. teraz juz era wylacznikow glownych minela. takie rzeczy sie robilo gdzie jedyne elektryczne rzczy w aucie to byly swiatla i tacho. Paradoksalnie wylaczajac cale zasilanie mozesz sobie narobic wiecej problemow niz go nie wylaczajac.
_________________ usługi dźwigowe do 350t, transport niskopodwoziowy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę