Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 maja 2008, 19:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 gru 2007, 21:27
Posty: 79
GG: 9124715
Lokalizacja: Bydgoszcz

Sprawa wygląda tak że ojciec znalazł naczepę i waha się bo wiadomo że to np. nie naczepa Fliegl bądź Krone.
FIRANKA, OŚ PODNOSZONA, ABS, DACH I BOKI ZSUWANE, OSIE SMB, HAMULCE TARCZOWE , WYMIARY : 13,60x2,48x 2,70
Czy ktoś może się wypowiedzieć o tych naczepach ? :>

_________________
Otwarcie kabiny-22 sekundy
Potem czas traci znaczenie.


Post Wysłano: 27 maja 2008, 23:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Osobiscie wolalbym poszukac naczepy Krone Kogel lub ewentualnie Schmitza lub Schwarza...
Kupowalismy 3 naczepy i wyogladane bylo przez nas wszystko co jezdzi i efekt jest 3x Krone Profiliner, naczepy jezdza najnowsza poltora roku najstarsza z piec i jestem zadowolony.
Naczepy Trailor ktore ogladalem byly ciezsze jakosc wykonania znacznie gorsza osie z reguly gorsze.
Np. w Kronowce masz przednia sciane stal falowana+od srodka plyta w dolnej czesci na 20 cm stalowy prog wychadzacy z ramy, uwazam ze pod wzgledem bezpieczenstwa (sciana) jest to najlepsza naczepa, reszta naczep ma aluminiowa sciane i powiem ze jest to porazka widzialem osobiscie po przyhamowaniu w Schwarzmullerze jak palety wypchaly sciane az dotknela kabiny, pozatym dasz Edscha, tylne drzwi pancerne slupki z metalowymi wajchami w innych widze czasem plastikowe elementy przy zamkach slupkow...no i podloga 30mm calosc wazy 6300kg takze nie twierdze ze jest idealna ale na moje oko jest najlepsza.
Druga sprawa osie, najwiecej defektow przy hamulcach niestety jest w SAFie saciski wiecznie sie zapiekaja czy cos tam sie dzieje dziwnego, rozmawialem z mechanikami na servisie i twierdzili ze tak jest i nic nie poradzi sie, zreszta ogladalem z zamiarem kupna Kogelke na SAFie Integral ale slyszac opinie ze ciezko chodza te osie podnieslismy kolo i co sie okazalo reka nie idzie kola obrocic :shock: podnosimy drugie kolo troche lzej, trzecie kolo tez ciezko...a ze klient mial dwie naczepy idziemy do drugiej ta ma osie SAF Intradisc podnosimy i...jedno ciezej drugie lzej ale KAZDE kolo sie obraca z oporem wiec na tym sie skonczylo nasze ogladanie naczep na osiach SAF...
My akurat wybralismy na BPW tarcze 370 a najnowsza jest na Mercedesie tarcze 430 widac jest jednak roznice w wielkosci hamulcow 430 mniej sie grzeja i duuuuuzo wolniej scieraja, w BPW klocki trzeba bylo wymienic po 300 tysiacach, Mercedesy maja przejechane okolo 300 tysiecy i klocki sa wlasciwie niewiele zdarte no i podnoszac obojetnie ktore kolo mozna obrocic i kreci sie i kreci... 8)
Takze gdybym ja mial kupowac wzialbym napewno nastepna Krone :mrgreen:
To taka moja osobista opinia pozdrawiam.


Post Wysłano: 02 cze 2008, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lut 2008, 21:11
Posty: 70

Mój tato gania pod naczepą trailor nie polecam części to jedynie do osi dostanie i konkretny złom ta naczepa.

_________________
Jeszcze moje teksty nie zginęły hehe.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: