Smar jest, od dwóch miesięcy nie obniża się poziom smaru , kontrolka nic nie sygnalizuje , czy jest możliwość podłączenia jakoś na krótko [ żeby smarowało] czy trzeba zakładać kalamitki i jechać ręcznie ??? Kiedyś czytałem że koło bezpieczników jest jakiś przycisk do smarowania ale go nie znalazłem . Pozdrowienia.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
do tego smarowania dochodzą 3 przewody + po zapłonie masa i kontrolka najczęstszą przyczyną awarii jest ugnicie przewodów lub samego sterownika
U mnie zgnił sam sterownik przez nieszczelne szkiełko w obudowie za pomocą przekaźnika zrobiłem sobie ręczne włączanie centralnego smarowania za pomocą klawisza na tablicy rozdzielczej
U mnie zgnił sam sterownik przez nieszczelne szkiełko w obudowie za pomocą przekaźnika zrobiłem sobie ręczne włączanie centralnego smarowania za pomocą klawisza na tablicy rozdzielczej
Dokładnie tak jak kolega MAN napisał, gnicie tego sterownika jest bardzo częstą przyczyną w MANie. U nas elektryk również przerobił to na manualne sterowanie na tablicy rozdzielczej, sterownik nie nadawał się już do niczego.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę