ładując zestaw standardowy 24T ładunku bardzo trudno jest zmieścić w tych 10 tonach na oś napędową, tym bardziej że młodym kierowcom bardzo trudno jest to intuicyjnie określić, a większość aut nie jest wyposażona w czujniki nacisku na oś, które wskazywałyby te wartości.
Moglbys przyblizyc sprawe tych czujnikow, jak to wyglada gdzie sie montuje itd, pierwsze slysze o tym udogodnieniu dla kierowcy
Rejestracja:10 gru 2006, 23:15 Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa
Ja kiedyś miałem w efhaczu manometr na ciągnącej osi podłączony do poduszki. Pamiętam, że dopuszczalny nacisk, czyli 10 ton przekładał się na ok. 5,5 bar na wskaźniku. Bardzo proste, a jakże przydatne urządzenie.
_________________ "spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"
Moglbys przyblizyc sprawe tych czujnikow, jak to wyglada gdzie sie montuje itd, pierwsze slysze o tym udogodnieniu dla kierowcy
W Scani 124 jest to zegar na konsoli i pokazuje nacick na oś w tonach, w Dafie zegar ten znajdujesie za kabina z lewej strony i pokazuje nacisk na jedna strone wiec trzeba razy dwa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę