Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2007, 17:07
Posty: 43

Witam:)
Chce zaczac bawic sie w modelarstwo Ciezarowek... i mam do was kilka pytanek...
Czy Latwe sa modele do klejenia?
Gdzie Mozna kupic Dobre modele i majace niezly wyglad... no i niezbyt drogie...
Co Trzeba Miec ze sprzetu do klejenia?
Jestem Tutaj Laikiem Wiec Byl Bym Wdzieczny Jak By Ktos Mi Pomogl:) I Nie Naskakiwal Ze Juz Gdzies To Bylo czy Cos w Tym Stylu...

Pozdrawiam:)


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Czy Latwe sa modele do klejenia?
To zależy od danego modelu cięzarówki. Niektóre, jak np. MAN TGa mają złożoną ramę, brak silnika i skrętnych kół.
Cytuj:
Gdzie Mozna kupic Dobre modele i majace niezly wyglad... no i niezbyt drogie...
Co Trzeba Miec ze sprzetu do klejenia?
Dobre modele kupisz na http://www.mojehobby.pl albo wpisz w google "sklepy modelarskie".
Sprzęt do klejenia znajdziesz także w sklepach modelarskich.
Porady odnośnie klejenia znajdziesz na Modelwork i na PWM

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lip 2007, 17:07
Posty: 43

eRKaZet#036 Dzieki Za Odpowiedz:)
Rozumiem Ze z Innymi Modelami Jest Troche Zabawy? Ale Jakos Mozna Sobie Poradzic?
Dzieki Za Stronki:) Napewno Sie Przydadza:) Pozdrawiam:)


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Rozumiem Ze z Innymi Modelami Jest Troche Zabawy?