Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2011, 23:24
Posty: 6
GG: 0

Witam
Potrzebuje wzór zaświadczenia o nieprowadzenia pojazdu.Chcę podkreśli że jestem właścicielem i kierowcą.W sieci dostępne są OŚWIADCZENIA dla kierowców, a nie DLA WŁAŚCICIELA.I drugie pytanie czy ''żółte' tarczki nadal obowiązują(w marcu 2011r miałem kontrole ITD i do ''żółtych'' tarczek inspektor się NIE DOCZEPIŁ).


Liczę na szybkie odpowiedzi.

Z góry dziękuje.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2009, 19:39
Posty: 42
GG: 0

wzór jest ten sam, piszesz jak kierowcy tylko kierowce wpisujesz siebie PROSTE
żółte tarczki nie obowiązują już
teraz tylko http://ec.europa.eu/transport/road/soci ... ies_en.htm


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 22:05
Posty: 207
GG: 5539280
Samochód: Iveco Stralis 480
Lokalizacja: Chodziez

Ja jestem na samozatrudnieniu i tez pisze sobie na tym samym druku
Nieraz sie zastanawiam po cholere to pisac (wiem wiem taki wymog)

Przecierz w czasie kontroli to ja jestem osobiscie i moge napisac oswiadczenie na miejscu

_________________
LASEKUR LASEKUROLUM AB1993 CE1997 DE2008


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

nie możesz, zaświadczenie musi być wypełnione komputerowo i wystawione w siedzibie firmy:)
tak to jako właściciel byś sobie pisał co Ci się podoba i kiedy Ci się podoba, zrobiłem takie sobie zaświadczenie in blanco to mi nie przyjęli
więc woziłem jakiś czas w aucie taka mała drukarkę:P


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2011, 23:24
Posty: 6
GG: 0

Czyli aktualne jest zaświadczenie poniżej?.

ZAŚWIADCZENIE O DZIAŁALNOŚCI (1)
(ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 561/2006 LUB AETR (2))

Należy wypełnić na komputerze lub maszynowo i podpisać przed rozpoczęciem podróży.