Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 lis 2010, 17:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

jak w temacie wskaźnik poziomu paliwa od jakiegoś czasu nie reaguje na jego stan w zbiorniku i pokazuje pełny :D wyjmowałem smoka żeby sobaczyć czy pływak jest ruchomy i czy wizualnie jest okey no i jest okey,na odłączonym kablu od pływaka też nic sie nie zmienia, po odłączeniu niebieskiej kostki z tyłu za zegarem temperatury na pulpicie wskazówka opada,wg mnie gdzieś na wiązce musi być zwarcie do masy ale może jakieś inne opcje macie z własnych doświadczeń???

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 01 lis 2010, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 kwie 2008, 18:44
Posty: 224
GG: 3958206

jezli jest obwod otwarty w czujniku lub na wiazce to czujnik pokazuje full!! wiec albo sprawdzic wiazke alebo wymienic czujnik, jesli jestes zainteresowany to czujnik mozna sprawdzic miernikiem mierzac jaki daje opor / rezystancje


Post Wysłano: 01 lis 2010, 21:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

a to widzisz nie wiedziałem że to działa w ten sposób że przerwany obwód powoduje taki cyrk,na wstępie rozepnę przy pływaku i zmostkuje i zobaczymy co sie bedzie działo

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Post Wysłano: 07 lis 2010, 1:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Jak rozepniesz powinno opaść do zera a jak zmostkujesz drutem powinno pokazywać fulla jeżeli złączysz po przez rezystor odpowiedniej wartości to wskazówka może pokazywać np: 1/2, 3/4, 1/4 lub inne pośrednie

_________________
MAN


Post Wysłano: 07 lis 2010, 17:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lip 2007, 8:58
Posty: 1502
Samochód: DAF 105XF 460
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cytuj:
Jak rozepniesz powinno opaść do zera a jak zmostkujesz drutem powinno pokazywać fulla jeżeli złączysz po przez rezystor odpowiedniej wartości to wskazówka może pokazywać np: 1/2, 3/4, 1/4 lub inne pośrednie
i tak ja to rozumowałem dlatego jednak kolega syrka chyba sie mylił,u mnie rozpięcie wiązki przy smoku nie powoduje żadnej zmiany i dalej wskaźnik jest na full,przy desce reaguje i opada wiec problem chyba tkwi gdzieś w uszkodzonym kablu który zwiera do masy :D

_________________
a nikt ci za darmo nie da!!!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: