Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 wrz 2010, 4:34
Posty: 3
GG: 0
Samochód: Peterbilt

Siemka mieszkam w usa jestem kierowcą trucka i chce wrócić do polski kupić ciężarówkę w polsce tylko nie wiem czy to się będzie opłacało?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lip 2009, 18:38
Posty: 391
GG: 5115038
Samochód: ładny
Lokalizacja: WLKP(PL)

Mój były szef mówił wszystkim od ponad roku, że dopłaca do interesu (ale z czego?) :-)

_________________
Nightcrawler


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2008, 12:40
Posty: 141
GG: 0

w Polsce ostatnio ciągle wszyscy narzekają że kryzys, że nic się nie opłaca już robić, do transportu musza dokładać, najchetniej by go zlikwidowali.... wiec dlaczego tego nie zrobią!!?? nikt ci ogólnie prawdy nie powie ile wychodzi na czysto, musisz poczytać jakie mniejwięcej są stawki na polsce i europie i poprostu sobie wszystko sam przeliczyć, wtedy bedziesz wiedzial czy ci się opłaca :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2009, 20:05
Posty: 213

Cytuj:
Siemka mieszkam w usa jestem kierowcom trucka i chce wrucic do polski kupic cierzarowke w polsce tylko niewiem czy to sie bedzie oplacac ? :?
najpierw to Ty się polszczyzny naucz dziecko a ciężarówki potem kupuj

_________________
szerokiej i suchej a w domu wąskiej i wilgotnej.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2595
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Cytuj:
Siemka mieszkam w usa jestem kierowcom trucka i chce wrucic do polski kupic cierzarowke w polsce tylko niewiem czy to sie bedzie oplacac ? :?
najpierw to Ty się polszczyzny naucz dziecko a ciężarówki potem kupuj
A nie pomyślałeś, że mieszkając tyle czasu za granicą pewne rzeczy mogą zaniknąć? Gratuluję inteligencji.

_________________