Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 maja 2010, 18:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2010, 18:32
Posty: 10
GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Koledzy niedługo będę miał egzamin na Iveco Eurostar z Ośrodka LOK . Z naczepą skrętną . Uczyłem sie na zwykłej naczepie bez osi skrętnej . Czy duże są problemy z cofaniem taką naczepą? JAkie macie doświadczenia z osią skrętna ? Zdawał ktoś egzamin na aucie LOKU z osią skrętną i jaka tam jest skrzynia biegów. Pozdr.


Post Wysłano: 21 maja 2010, 21:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2010, 18:32
Posty: 10
GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Piszcie o Egzaminach na naczepie w Krakowie.


Post Wysłano: 22 maja 2010, 11:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2010, 11:22
Posty: 2
GG: 0

Ja zdawałem we wrześniu ubiegłego roku, na przyczepie z osią skrętną, chociaż jak jezdziłem w Loku na żółtym Iveco to tam była zwykła naczepa. Różnic praktycznie nie ma żadnych, chociaż łatwiej jest manewrować skrętną, oba Iveca czy to żółty czy fioletowy są takie same, taka sama skrzynia biegów,więc tu nei ma żadnego problemu. Egzamin zdawałem u całkiem spoko egzaminatora, notabene byłego instruktora co uczył na B w Loku. Idzie zdać tylko trzeba myśleć nad tym co się robi, szczegolnie jest uczulony na jazde w pasach po placu i sygnalizowanie kierunkowskazami. Jeśli można wiedzieć u kogo się uczysz w Loku??


Post Wysłano: 23 maja 2010, 19:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2010, 18:32
Posty: 10
GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Nie uczyłem się w loku ale bede zdawał na ich aucie . To dobrze że różnice są małe miedzy osią skrętną a zwykłą osią . Straszyli że na osi skretnej przy cofaniu skręcasz w prawo to koło naczepy skreca też w prawo a nie jak na zwykłej osi kręcąc w prawo naczepa idzie w lewo itp...
To jaka jest ta różnica miedzy skretną osią a nieskrętną ? skrętna jest bardziej czuła na ruch kierownicą?
Uczyłem sie w ośrodku Rolminex ale egzaminy na nich autach są odległe i zdecydowałem sie na zapisanie na aucie w Loku z osia skrętną. A powiedz mi jaka tam jest skrzynia ?z przebitką tak jak w midlumach czy z przełącznikiem na dużą skrzynie?
Pozdr. i dzięki za wielką pomoc .


Post Wysłano: 23 maja 2010, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 maja 2010, 11:22
Posty: 2
GG: 0

Na skrętnej mowią,że łatwiej zdać, bo łatwiej po łuku idzie.Ja jezdzac na obu nie zauwazyłem jakichs znaczących roznic, przez które miałbym trudniej lub łatwiej. Co do skrzyni biegów to masz 4 biegi (1,2,3,4) potem przebijasz w prawo i wchodzą Ci 5,6,7,8. Są jeszcze półbiegi,sterowane dzyndzlem przy gałce, ale na egzaminie jezdzi sie na całych biegach. Wsteczny jest za 1. Spokojnie można na równym z 3 startować, pod górke np Stelli Sawickiego Jana Pawła II z dwójki lepiej. Troche jest utrudniony dostęp do kabli, ale da się je spokojnie założyć. Jak zdawałem to chyba jednego kołka pod koło brakowało, wiec jakby sie pytał egzaminator to mów,że tak jest


Post Wysłano: 23 maja 2010, 21:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 maja 2010, 18:32
Posty: 10
GG: 0
Lokalizacja: Kraków

Dzięki :)
Jeszcze muszę dorwać jakość instrukcje o tym euro starze bo trzeba wiedzieć gdzie są płyny oleje itp itd. ... Mam nadzieje że nie zawiode :)
Bardzo mi pomogłeś jak coś to sie jeszcze odezwe bo wiem że na koszykarskiej sprzątanie i egzamin mi beda przekładać.
Pozdr.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: