Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 kwie 2008, 0:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2007, 14:52
Posty: 91
Samochód: LT46,LF 45.185, 18-272, 95XF 430

Prowadzimy z ojcem skup owoców.
Jakie dokumenty mi są potrzebne w razie kontroli inspekcji?
Musze miec jakies dokumenty co wioze po co itd?Jakie?
Na czym to polega jak na przykład z kazdym skupem mam wiecej towaru i co musze za kazdym razem pisac nowy dokument co wioze?
Albo jak wioze puste skrzynki ?Albo wogole na pusto lece?
Nie świadczymy usług transportowych tylko to jest na użytek własny.Firma i samochód jest na ojca to jak ja jade a nie jestem zarejestrowanym pracownikiem to co wtedy?Musze np. być wbity w dowód jako współwłaściciel?To rozwiarze sprawe?
Domyslam sie ze trzeba pilować tacho.Ale w kolejkach trudno to przypilnowac bo co jakis czas trzeba podjerzdzac i sie nie da.
Jak inspekcja podchodzi do kontroli takiego przewoźnika jak ja co robi rocznie 15 000tyś km na potrzeby własne?Da sie cos utargować czy cos? Czy wszystko skrzetnie sprawdzaja i wszystko musi grac?

Jezdze dafem 95xf z przyczepą.

Prosze rozwiejcie moje wątpliwości koledzy licze ze znajdzie sie ktoś kto bedzie znał odowiedzi na te pytania. Dzieki z góry!


Post Wysłano: 16 kwie 2008, 10:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 mar 2008, 16:35
Posty: 42
GG: 0

Odświeżam, bo sam chętnie bym sie dowiedział co jest potrzebne (jestem w takiej samej sytuacji). A co do pobłażliwości ITD to nie ma na co liczyć...

_________________
MAN F2000 26.403 BDF viewtopic.php?f=44&t=14936
MAN M2000 14.264 viewtopic.php?f=44&t=15015&p=208187#p208187


Post Wysłano: 01 maja 2008, 10:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6307
Lokalizacja: Wrocław

1. dokumenty pojazdu, tak jak każdy użytkownik. jednak w transporcie użytkowym ważna jest licencja na transport. tutaj jednak, jeżeli pojazd należy do tego, który prowadzi działalność skupu nie będzie wymagana.
2. dokumenty kierowcy, tak jak wszędzie: prawo jazdy, zaświadczenie o dopuszczeniu do zawodu wystawiane na podstwie kursu na przewóz rzeczy, zaświadczenia lekarskiego i psychotestów, które wystawia właścicel firmy, bądź osoba przez niego zatrudniona i upoważniona do wystawiania tego typu dokumentów.
3. dokumenty ładunku. w najgorszym razie list przewozowy sporządzony przez kierowcę. dlaczego?
przypuśmy, że dojdzie do wypadku i ładunek ulegnie zniszczeniu, obejmuje to ubezpieczenie jednak w jaki sposób dowieść, że wieźliśmy taki towar? że był on w czasie wypadku na skrzyni ładunkowej?
przykład przewozimy łódki dla jednej fundacji z jej siedziby do obozu nad jeziorem. dochodzi do wypadku, lódka zostaje uszkodzona, ale ubezpieczyciel nie wypłaci jeżeli nie dowiedziemy, że w czasie wypadku była ona na skrzyni ładunkowej pojazdu biorącego udział w kolizji.
4. udokumentowany czas pracy kierowcy (dla pojazdów powyżej 3,5t DMC) z dnia kontroli i 28 dni wstecz jeżeli ten skup odbywa się dalej niż 50 km od miejsca garażowania pojazdu.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: