Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 9:36
Posty: 2
GG: 0

Witam
Ma ktoś schemat przełącznika opuszczania i podnoszenia pneumatycznego?? Albo wie ktoś czy jam jest jakiś sterownik na to?? Na elektromagnesach mam cały czas prąd :( pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lut 2008, 10:20
Posty: 11
GG: 0

To chyba nie będzie wina przełącznika któryś zawór stoi, przydał by się schemat układu powietrznego. Chętnie też bym skorzystał bo i u mnie nie działa podnoszenie,słychać że elektromagnes działa ale nie daje powietrza na poduszki.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A u mnie znowy niema napięcia na przełącznikach klawiszowch od podnoszenia osi :wink:

_________________
MAN


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Robiliśmy takiego MANa F90, była to solówka (przód + tył na poduszce) i również nie reagował na przełącznik.
Winowajcą tego był właśnie zawór od regulacji znajdujący się w ramie nad skrzynią biegów. Po wymianie wszystko wróciło do normy. :wink:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2008, 9:36
Posty: 2
GG: 0

zawory ok. na 1 zaworze cały czas prąd!? a na przełączniku w kabinie jego brak.puściłem kable bezpośrednio.Gdy prąd idzie na obydwa auto się opuszcza gdy idzie tylko na 1 poziomuje a gdy tylko na drugi dzwiga.teraz to potrzebuje jakiś przełącznik. I mam jeszcze 1 pytanie jeśli on sie dzwiga to do jakiego momentu??Czy raczej powietrze jest pompowane do oporu??


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

mniemam ze poziomowanie sie odbywa przez zawor mechaniczny z ciegnem przymocowanym
do dyfra? a ponoszenie i obnirzanie za pomoca elektor zaworow jesli tak macie to piszcie
moze cos pomoge... :wink:
bawielm sie sporo z tym przy wolvie F12 ale mysle ze to jest podobny system.
na moje rozumowanie gdy ma byc poziom to nie powino byc napiecie w zadnym z
elektro zaworow po przelaczeniu na sterownie reczne elektro zwor winien odciac doplyw powietrza z zaworu mechanicznego od poziomowania i do sterownia po 1 elektro zworze
"w gore "" w dol" .napiszcie czy sterownie jest tak jak mowielem jesli tak to moge mniej
wiecej opisac jak dziala tam uklad powietrzny...
mam nadzieje ze cos pomoglem...

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: