Autor
Wiadomość
Tytuł: Własna firma
Post Wysłano: 02 mar 2008, 16:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2008, 21:51
Posty: 21
GG: 3110645

Witam

mam zamiar założyć własną małą firme transportową dmc 3,5 t
na początek planuje sam jeżdzić , mam sprintera maxa z 98 roku

jak założyć działanośc itp wiem ale mam pare innych pytań ponieważ nie znalazłem nic takiego na forum

1 jakie są stawki na transport miedzynarodowy dmc 3,5 bo w kraju ponoć 1zł średnio ???
2 jak to wszytko wygląda ponieważ jestem laikiem w tych sprawach , tzn znajduje jakąś oferte w transie lub timo i co dalej ?? chodzi mi o listy przewozowe i faktury i wszyskot inne , w takim sensie że kto komu co ma wystwić , prosze was o pomoc bo dopiero wchodze w to a nie mam z kim o tym porozmawiać.

pozdrawiam


Post Wysłano: 02 mar 2008, 23:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Witam

mam zamiar założyć własną małą firme transportową dmc 3,5 t
na początek planuje sam jeżdzić , mam sprintera maxa z 98 roku

jak założyć działanośc itp wiem ale mam pare innych pytań ponieważ nie znalazłem nic takiego na forum

1 jakie są stawki na transport miedzynarodowy dmc 3,5 bo w kraju ponoć 1zł średnio ???
2 jak to wszytko wygląda ponieważ jestem laikiem w tych sprawach , tzn znajduje jakąś oferte w transie lub timo i co dalej ?? chodzi mi o listy przewozowe i faktury i wszyskot inne , w takim sensie że kto komu co ma wystwić , prosze was o pomoc bo dopiero wchodze w to a nie mam z kim o tym porozmawiać.

pozdrawiam