» Kontakt » Reklama » Pliki cookies
Dzisiaj jest 21 gru 2014, 9:28

Strefa czasowa UTC [letni]



Assistance na drogach Europy Zachodniej




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 30 gru 2007, 18:24 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 gru 2007, 19:58
Lokalizacja: Kraków/Koszyce
Witam, kupiłem właśnie Premiumke 385 97'r (moja 1 premiumka :D ) i mam pytanka
1 - czy nie ma ktoś instrukcji obsługi po polsku np w pdf-ie (w aucie znalazłem po francusku)
2 - co oznacza kontrolki wyświetlające się na komputerze:
jedna świeci ciągle i jest barwy pomarańczowej - prostokąt a w nim "amplituda"
druga zapala się co jakiś czas w czasie jazdy - barwa czerwona - graficznie to mi wygląda na "wtryskiwacz" z takim zygzakiem (sorry za nazewnictwo ale mogę napisać nazwę po francusku tylko :P )

Z góry dziękuje i w zamian mogę zaoferować swoją wiedzę w zakresie napraw na temat Renault Major 340 ti


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 30 gru 2007, 19:13 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 mar 2007, 17:56
Lokalizacja: Szczytno
No wiec kolego ta pierwsza kontrolka to nieprawidłowe działanie elektronicznego układu wtrysku,oznacza to drobną usterkę.Natomiast druga to kontrolka usterka wtrysku/ogranicznika prędkości.Przy pracującym silniku system przechodzi w tryb awaryjny i moze doprowadzić nawet do unieruchomienia silnika.

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 30 gru 2007, 19:21 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 gru 2007, 19:58
Lokalizacja: Kraków/Koszyce
powiem tak - z tą pierwszą kontrolką to auto kupiłem (kopciło jak cholera) a druga zaczęła świecić po tym jak zaglądałem do itc i zmieniłem czujnik pod pompą paliwową (przestało kopcić i lepiej ciągnie). poza tym zauważyłem, że od ogranicznika prędkości odpięte jest oryginalne cięgło i jest założona jakaś taka sztuka, tak że 120 złapałem bez problemu,
czy jest możliwość samemu usunąć te usterki czy lepiej odwiedzić serwis????


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 30 gru 2007, 19:29 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 19 kwie 2007, 9:10
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic
A tacho rysuje normalnie?

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 30 gru 2007, 19:32 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 gru 2007, 19:58
Lokalizacja: Kraków/Koszyce
normalnie wszytko 80- to 80 jak złapałem 120 to 120 narysowało, i tak jak mówie, ta od wtrysku zaczeła się palić a raczej swiecić w nieregularnych odstępach przez kilkanaście sekund i jak w czasie świecenia wciśnie się ten klawisz z tym samym znczakiem to gaśnie z potem znów sie zapala


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 30 gru 2007, 19:37 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 19 kwie 2007, 9:10
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic
U mnie jak się zaświecała ,to auto traciło moc,prawie do zatrzymania.Po jakimś czasie ,tacho rysowało grubą krechę.Okazało się że powodem była woda w przetworniku przy skrzyni biegów.

Z przetwornikiem jest jeden problem,tam jest plomba,zakładana przez speców od tacho :(

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Ostatnio zmieniony 30 gru 2007, 20:39 przez jesta19, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 30 gru 2007, 20:08 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 14 gru 2005, 13:59
Jeżeli chodzi o tą drugą kontrolkę to u nas się też świeci, i tak już od pół roku i nic się nie dzieje...jakbyś to usunął to daj znać co to było dokładnie

_________________
...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 31 gru 2007, 12:02 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2007, 23:32
Lokalizacja: WLKP
GG: 0
U mnie w ciągniku 420 dCi też pojawia się ten sam problem. Zaświeca się kontrolka czerwona wyglądająca jak wtryskiwacz oraz STOP na desce. Samochód traci moc i włącz się tryb awaryjny (40 km/h) i nie chce jechać. Zazwyczaj zdarz się to pod górki lub gdy jadę po prostej i pedał gazu przycisnę np. przy wyprzedzaniu do końca.

Byłem w serwisie i stwierdzili po podpięciu komputera diagnostycznego, że jest to wina czujnika poziomu oleju jednak po wymianie czujki problem powtarza się. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o info.

Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 31 gru 2007, 13:40 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 19 kwie 2007, 9:10
Lokalizacja: Rudnik koło Myślenic
G_H_O_S_T pisze:
U mnie w ciągniku 420 dCi też pojawia się ten sam problem. Zaświeca się kontrolka czerwona wyglądająca jak wtryskiwacz oraz STOP na desce. Samochód traci moc i włącz się tryb awaryjny (40 km/h) i nie chce jechać. Zazwyczaj zdarz się to pod górki lub gdy jadę po prostej i pedał gazu przycisnę np. przy wyprzedzaniu do końca.

Byłem w serwisie i stwierdzili po podpięciu komputera diagnostycznego, że jest to wina czujnika poziomu oleju jednak po wymianie czujki problem powtarza się. Jeśli ktoś coś wie na ten temat proszę o info.

Pozdrawiam

Może być tak jak pisałem,woda,wilgoć w przetworniku i robi zwarcie.

_________________
Ja nie kłamię,ponieważ nie pamiętam co komu mówiłem ! :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 02 sty 2008, 15:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2006, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Koledzy jesli chodzi o renault premium, mam pytanie, czy moglby ktos mi zwymiarowac lozko dolne? Bo mam łóżko rozkładane i chciałbym je przerobic (skrócić) żeby nie bylo konieczne zlozenie siedzen, pozdrawiam

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 02 sty 2008, 17:36 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2007, 23:32
Lokalizacja: WLKP
GG: 0
Kolego ale chodzi Tobie o łóżko w jakiej kabinie. Bo w zależności jaka kabina inny jest rozmiar łóżka.

Ja mogę zwymiarować do kabiny z globem i 2 siedzeniami z przodu (standard) od ciągnika siodłowego, do takiej samej kabiny w solówce (jeśli jest różnica) oraz w solówce z jednym łóżkiem czyli z niską kabiną.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 03 sty 2008, 19:28 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 gru 2006, 18:44
Lokalizacja: Bydgoszcz
GG: 7571940
Samochód: Mercedes Atego, Renault Premium
Kolego mam solówkę z niską, ale jak możesz dokonać pomiaru ze swojej to prosiłbym o wymiary, lepsze to niż nic, pozdrawiam

_________________
-Renault Premium 440DXi Zdjęcia
Pomykam tandemem :P
GG:7571940


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 06 sty 2008, 13:08 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 gru 2007, 23:32
Lokalizacja: WLKP
GG: 0
Ok kolego. Zwymiaruje Tobie wszystkie i napisze jaki wymiar w jakiej kabinie. Jutro postaram się to zrobić. Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 06 sty 2008, 18:12 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 21:20
Lokalizacja: Kraków
GG: 6134783
Tutaj zamieszczam kontroli i przyciski w premiumce i mam pytanie gdzie znajdują sie czujniki od kontrolki A3 ponieważ w czasie jazdy i postoju ona mruga, raz zaświeci się na dłużej i gaśnie na moment po czym zaświeca się znów

Obrazek Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 06 sty 2008, 18:36 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 gru 2007, 19:58
Lokalizacja: Kraków/Koszyce
z tym samym mam problem - ale u mnie mruga tylko w czasie jazdy i to nie zawsze. raz jest to przy 90 na godzinę, raz jak hamuje prawie do zera, normalnie cyrk. Czekam teraz na gościa co mi się podepnie pod komputer i zobaczymy co wyjdzie :?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 06 sty 2008, 20:05 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 29 sty 2007, 21:20
Lokalizacja: Kraków
GG: 6134783
A jeszcze jest jeden feler bo świeci sie cały czas kontrolka BA i to jest "kontrolna lampka zakresu biegów- biegi niskie" i gdzie to może być podpięte?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 07 sty 2008, 0:01 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 23 mar 2007, 17:56
Lokalizacja: Szczytno
Do czujnika od grup na skrzyni biegów

_________________
Bo dory Bóg zrobił co mógł,a teraz trzeba fachowca!!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł:
PostWysłano: 07 sty 2008, 7:45 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 gru 2007, 19:58
Lokalizacja: Kraków/Koszyce
jaką masz skrzynie biegów 16 ZF czy EBV????


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 10 sty 2008, 21:14 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 sty 2008, 20:07
Lokalizacja: Oleśnica
Witam.U mnie świeci się kontrolka AV ale wskaźnik pokazuje prawidłowy poziom ciśnienia. Dzięki za informacje.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 20 sty 2008, 19:56 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 gru 2007, 19:58
Lokalizacja: Kraków/Koszyce
Witam. Dawno mnie nie było, ale się troche w między czasie jeździło 8) .
Problemy z moją Premiumką rozwiązane: Zółta lampka , ta od ITC świeciła się, ponieważ był wymieniany zawór pod pompą paliwową a nie wykasowano błędu, natomiast miganie tej czerwonej z "wtryskiwaczem" było spowodowane uszkodzeniem ogranicznika prędkości i po na prawie (wymianie na prawie nowy) problem ustał :D . Jeszcze tylko powymieniać oleje i filtry i można ruszać w trase...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna

Strefa czasowa UTC [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: